arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۳

بر اساس رنکينگ؛ ايران در گروه مرگبار

موقعيت تيم ها و رده بندي آنها نشان مي دهد که ايران در سخت ترين گروه جام ملتهاي آسيا قرار گرفته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 معیار سختی گروهها براساس میانگین رتبه های تیم ها به دست آمده و حسب القاعده عدد میانگین کوچک نشان از رتبه بهتر تیم ها و قدرت گروه مورد اشاره است.

1- گروه 3 یعنی گروه ما سخت ترین گروه است که در آن به جز ما که تیم اول آسیا هستیم،امارات تیم پنجم، قطر تیم ششم وبحرین تیم دوازدهم هستند و میانگین رتبه تیم های گروه ما،عدد 6 است.

2- گروه دوم ساده ترین گرو از این حیث است، در این گروه تیم های ازبکستان ، عربستان ، چین وکره شمالی حضور دارند،رتبه آنها در آسیا به ترتیب چهارم،یازدهم،نهم و بیست وششم است،در رنکینگ آسیا کره شمالی از افغانستان ومالدیو هم پایین تر است.میانگین رتبه تیم های این گروه،عدد12 و نیم است.

3- در 2 گروه اول و چهارم اندازه قدرت تیم ها برابر است،در گروه اول تیم های استرالیا، کره جنوبی، کویت وعمان حاضر هستند که به ترتیب تیم های دهم، سوم، شانزدهم وهفتم آسیا هستند و میانگین رتبه این گروه، عدد  9 تمام است، در گروه چهارم هم با حضور ژاپن، اردن، عراق وفلسطین شرایط برابر است و تیم ها به ترتیب رتبه دوم،هفتم(اردن و عمان به صورت مشترک در این رتبه قرار دارند)، سیزدهم وچهاردهم ومیانگین 9تمام،مثل گروه اول هستند.

حالا کاملا روشن است که ایران در سخت ترین گروه رقابت ها قرار گرفته است.
نظرات بینندگان