arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۳

فروش 12 هزار بليت بازي ايران - امارات تا امروز

مربي ايراني شاغل در استراليا گفت: براي استراليايي ها عملکرد تيم ملي ايران شگفت انگيز و فوق العاده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مربي ايراني شاغل در استراليا گفت: براي استراليايي ها عملکرد تيم ملي ايران شگفت انگيز و فوق العاده است.

پوریا نبی که در تیم  آلبانی کریک در لیگ برتر بریزبن به سرمربیگری مشغول است در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره عملکرد تیم ملی مقابل بحرین و قطر گرفت: با توجه به شرایطی که برای آماده سازی تیم ملی در نظر گرفته شده بود، به نظرم تیم ملی فوق العاده کار کرده است. اینجا دیگر مثل جام جهانی خبری از بازی دفاعی نیست. البته طبیعی بود که تیم ملی در برزیل دفاعی بازی کند چرا که یک پراید باید با بنز و بی ام و رقابت می کرد اما اینجا شرایط فرق می کند و تیم ملی در هر دو بازی عملکرد خوبی داشته است. به نظر من بازیهای مرحله گروهی حکم دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی را دارد و هر چه تیم ملی جلوتر برود، عملکردش بهتر هم خواهد شد"

نبی نکته مثبت تیم ملی را دوست داشتنی بودن این تیم می داند:" کی روش با بازی دادن به بازیکنی مثل سردار آزمون کار بزرگی کرد و نشان داد که می خواهد در تیمش تغییراتی به وجود آورد و آن را جوانتر کند. تیم کی روش به هر دلیلی دوست داشتنی است. اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم، بعد از جام جهانی 98، تیم ملی ما دوست داشتنی نبوده اما این تیم به خاطر مربی و بازیکنان فوق العاده دوست داشتنی است. وقتی در یک روز غیر تعطیل، نزدیک به 200 نفر برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه بریزبن می روند مشخص می روند که این تیم چقدر محبوب است"

نبی که یکی از ایرانی های مقیم بریزبن است اطلاعات جالبی درباره این شهر در اختیار ما می گذارد:" بریزبن یکی از زیباترین شهرهای استرالیا است و بالای 3 میلیون جمعیت دارد که از این 3 میلیون، نزدیک به 8 هزار نفر، ایرانی هستند. اکثر ساکنان این شهر را قشر دانشجو و تحصیلکرده تشکیل می دهند و البته تیم فوتبال این کشور هم تیم قدرتمندی محسوب می شود"

نبی ادامه می دهد:" مطمئن باشید تیم ملی در بریزبن احساس تنهایی نمی کند. وقتی برای گرفتن بلیت بازی با امارات به استادیوم رفتم، مسئول بلیت فروشی گفت که تا امروز بیشتر از 12 هزار بلیت به ایرانی ها فروخته و امیدوارم در این چند روز هم ایرانی های بیشتری از سیدنی و ملبورن به بریزبن بیایند تا از تیم ملی حمایت کنند"

بخش پایانی صحبتهای نبی درباره نظر استرالیایی ها در مورد تیم ملی است:" با مارک بوسنیچ و گرفت فاستر که صحبت می کردم آنها از لفظ impressive در مورد تیم ملی استفاده می کردند. استرالیایی ها این کلمه را بی جهت استفاده نمی کنند و از نظر آنها نمایش تیم ملی بسیار خوب بوده. آنها امیدوارند قبل از فینال به ایران نخورند چون دوست ندارند که از ایران شکست بخورند"
نظرات بینندگان