arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۳

شنبه بارانی کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: روز شنبه 27 دی ماه با نفوذ جریانات سرد شمالی ضمن کاهش دما در سواحل دریای خزر بارش در این نواحی رخ خواهد داد. این روز سامانه بارشی به تدریج نیمه شرقی کشور را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و بارش پراکنده در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شنبه بارانی کشورشرق خواهیم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
احد وظیفه با اعلام این خبر اظهار کرد: عمده فعالیت سامانه بارشی در روز شنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری،کهکیلویه و بویر احمد،فارس و بوشهر است.

ایسنا: وی افزود: روز یکشنبه(28 دی ماه) از فعالیت این سامانه در شمال غرب و غرب کاسته ولی در مناطق جنوبی کشور تشدید می‌شود. روزهای دوشنبه و سه شنبه(29 و 30دی ماه)این سامانه در نواحی مرکزی،جنوبی و شرقی کشور فعال است و در روز چهارشنبه(اول بهمن ماه) به‌تدریج از کشور خارج می‌شود.

وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران اظهار کرد: فردا هوای تهران نیمه ابری در پار‌ه‌ای نقاط ابری،گاهی اوقات با وزش باد و بارش پراکنده در ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای این روز 11 و 4 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. هوای استان تهران یکشنبه(28 دی ماه) نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای از نقاط همراه با وزش باد و در شهرهای شمالی همراه با بارش پراکنده است. بیشترین دمای این روز 9 و کمترین آن 2 درجه سانتیگراد خواهد بود.
نظرات بینندگان