arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۶ - ۲۷ دی ۱۳۹۳

قرائت پیام سردار سلیمانی در رونمایی باشگاه سوره

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 مدیرعامل باشگاه فیلم سوره از قرائت پیام سردار قاسم سلیمانی در مراسم رونمایی از نخستین مجموعه آثار داستانی خبر داد.
 
محمدرضا شفاه مدیرعامل «باشگاه فیلم سوره» درباره مراسم رونمایی از نخستین اثر داستانی این مجموعه گفت: فردا اولین مراسم رسمی در مورد باشگاه فیلم سوره را برگزار می کنیم. وی افزود: این نخستین باری است که باشگاه فیلم سوره یک مراسم رسمی به بهانه انتشار اولین مجموعه آثارش برگزار می کند. آثاری که چند ماهی از تولید آنها نمی گذرد، اما در همین چند ماه به حمدلله هم مورد استقبال قرار گرفتند و در جشنواره عمار به عنوان اولین جشنواره ای که در آن شرکت کردیم، ۳ اثر ما مورد تقدیر قرار گرفتند و توانستند رتبه های برتر فیلم کوتاه را از آن خودکنند.

شفاه خاطرنشان کرد: این مراسم بهانه ای است برای نمایش مسیر باشگاه فیلم سوره و به نوعی معرفی این باشگاه برای مخاطبان خود. مخاطبانی که در آینده می توانند بیایند و با شرایطی که باشگاه برای آنها فراهم می کند، اینجا تولید اثر داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه فیلم سوره ادامه داد: در بین کسانی که فردا در مراسم ما شرکت می کنند از جمله جناب آقای مومنی شریف رئیس حوزه هنری، آقای حمزه زاده معاون هنری و قائم مقام ایشان و سایر مدیران این حوزه، از چهره های مقاومت اسلامی از جمله نماینده حزب الله لبنان و جنبش جهاد اسلامی در تهران دعوت به عمل آمده است. در عین حال پیام حاج قاسم سلیمانی برای فیلمسازان انقلابی نیز فردا ان شالله قرائت خواهد شد. شفاه درباره برنامه حوزه برای تولیدات آینده خود گفت: برنامه ریزی باشگاه فیلم سوره این است که بچه های که با آن کار می‌کنند و در این مسیر قرار می گیرند، از نیمه حرفه ای بودن در مسیر حرفه ای شدن قرار گیرند و تبدیل به یک فیلمساز حرفه ای شوند و سپس تولید بلند نیز داشته باشند.

ما در سال آینده امیدوار هستیم که بتوانیم اولین تولید آثار بلند خود را به تماشای مخاطبان بگذاریم. ان شاالله حداقل ۲ الی ۳ کار بلند را برای سال آینده تولید کنیم.

وی درباره همکاری با تولیدکنندگان جوان نیز بیان داشت: اساسا هدف باشگاه این است که با فیلمسازان جوانی کار کند که ابتدای مسیر حرفه ای شدن هستند. منظورم فیلمساز آماتور نیست. جوانانی که بعضا تجربه های کوچکی در حوزه فیلم سازی داشته اند، کارهای کوتاه خود را ساخته اند و کارهایشان هم کارهای خوبی است، مخاطبان اصلی ما هستند. افراد مستعدی که بتوانند در حوزه فیلمسازی رشد کنند. ما نیز شرایط را فراهم می کنیم تا بیایند در مسیر رشد قرار گیرند و حرفه ای شوند. لذا اساسا کسانی که فیلمساز حرفه ای شناخته می شوند و چندین کار بلند ساخته اند، جز مخاطبان باشگاه فیلم سوره نخواهند بود. مراسم رونمایی از نخستین مجموعه آثار باشگاه فیلم سوره با محوریت غزه فردا یکشنبه ۲۸ دی ماه همزمان با روز جهانی غزه، ساعت ۱۰ صبح در تالار مهر حوزه هنری برگزار می شود.
منبع: فارس
نظرات بینندگان