arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

برتری ناپلئونی رئال مادرید در شب اخراج رونالدو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئال مادرید در شب اخراج کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن سال 2014، در دقایق پایانی موفق به شکست کوردوبا با نتیجه دو بر یک شد.

به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم رئال مادرید و کوردوبا از هفته بیستم رقابت های لالیگای اسپانیا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز (شنبه) به وقت تهران آغاز شد.

در حالی که پیش بینی می شد رئال مادرید صدر نشین به راحتی از سد کوردوبا که در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد عبور کند، اما کهکشانی ها در دقایق پایانی موفق شدند تساوی را با برد عوض کنند.

بیشتر از 3 دقیقه از آغاز این دیدار نگذشته بود که سرجیو راموس به دلیل خطایی که در محوطه جریمه روی بازیکن کوردوبا مرتکب شد، ضمن دریافت کارت زرد یک ضربه پنالتی به تیم حریف هدیه کرد و نبیل قیلاس موفق شد نخستین گل دیدار را به ثمر برساند.

رئالی ها در دقیقه 27 این دیدار با گلزنی کریم بنزما موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند و دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی یک بر یک به رختکن رفتند.

در حالی که انتظار می رفت رئال مادرید در نیمه دوم، بازی بد خود در نیمه نخست را جبران کند، اما رئالی ها بسیار ضعیف ظاهر شدند و در دقیقه 82 کریستیانو رونالدو را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست دادند.

سه دقیقه بیشتر به پایان این بازی و توقف رئال مادرید برابر کوردوبا نمانده بود که فدریکو کارتابیا بازیکن کوردوبا مرتکب خطا و از زمین اخراج شد و گرت بیل در دقیقه 89 از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش کهکشانی ها را به ثمر رساند.

رئال مادرید با کسب این پیروزی 51 امتیازی شد و همچنان در رتبه نخست جدول لالیگا باقی ماند. رئال ماردید در حالی شنبه 11 بهمن ماه به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت که رونالدو را در اختیار نخواهد داشت.
نظرات بینندگان