arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۳

پليس بروجردي در درگيري مسلحانه به شهادت رسيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: سروان ' رحمان فتح الهي' پليس فداکار و شجاع بروجردي در درگيري مسلحانه با فردي شرور به شهادت رسيد.

سرهنگ 'عليرضا دليري' سه شنبه شب در گفت و گو با ايرنا افزود: عصر امروز سه شنبه يک نفر شرور با مسوول يکي از نمايشگاه هاي خودرو در بروجرد درگير و به سمت وي تيراندازي کرد.

وي اظهار کرد: ماموران پليس در حال انجام ماموريت گشت و کنترل با شنيدن صداي تيراندازي خود را به محل جرم رساندند و تلاش کردند مانع تيراندازي فرد شرور شوند.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد افزود: گشت آگاهي در قالب يک مامور انتظامي و يک سرباز اخطارهاي مکرري به فرد شرور دادند ولي متاسفانه وي تيراندازي هاي خود را ادامه و مامور پليس را هدف گلوله مستقيم قرار داد.

وي گفت: سربازي که همراه گشت بود پس از تيراندازي فرد شرور به سمت پليس، قاطعانه وارد عمل شد و با تيراندازي به سمت ضارب اسلحه وي را ضبط کرد.

سرهنگ دليري با اشاره به دستگيري فرد ضارب با اقدام به موقع سرباز نيروي انتظامي اضافه کرد: فرد شرور که در درگيري مسلحانه مجروح شده بود توسط پليس براي مداوا به بيماستان منتقل شد.

وي حضور و اقدام به موقع ماموران پليس در صحنه را ستود و گفت: اين اقدام فداکارانه باعث نجات جان شهروندان شد که قابل تحسين است.

فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد با اشاره به شجاعت سروان 'رحمان فتح الهي' در اين حادثه افزود: اين مامور جان بر کف در اين حادثه به فيض عظيم شهادت نائل آمد.
نظرات بینندگان