arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۷۹۶۱
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۳

پرسپوليس تيم قدرتمند سابق نيست اما اسم بزرگي است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاپيتان تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: «من در هر تيمي بوده‌ام با تمام وجود براي آن تيم و پيراهن بازي کردم و اکنون هم بازيکن ملوانم و براي موفقيت اين تيم تلاش خواهم کرد.»

تيم فوتبال ملوان انزلي با 12امتياز در انتهاي جدول ليگ برتر قرار دارد و روز گذشته در هفته هجدهم ليگ برتر توانست تراکتورسازي تيم چهارم جدول را متوقف کرد. ملوان جمعه هفته بايد مقابل پرسپوليس در تهران بازي کند. با پژمان نوري گفت و گويي در مورد وضعيت ملوان انجام داديم:

* بازي با تراکتورسازي چطور بود؟

- اين مسابقه بيشتر فيزيکي بود و در ميانه ميدان درگيري‌هاي زياد فوتبالي به وجود آمد ما مقابل تيم پرمهره تراکتورسازي خوب بازي کرديم و حتي مي‌توانستيم به گل برسيم و پيروز هم شويم اما موقعيت‌هاي گلزني را از دست داديم و کمي هم بدشانس بوديم. خود من در دو صحنه مي‌توانستم گلزني کنم که بخت با من يار نبود.

* هفته آينده هم مقابل پرسپوليس در تهران بازي داريد؟

- ما اين هفته دو امتياز حساس خانگي را از دست داديم ولي هفته آينده براي امتياز گرفتن به تهران مي‌رويم و اميدواريم که مقابل پرسپوليس موفق شويم.

* البته پرسپوليس ديگر آن تيم قدرتمند فصول گذشته نيست و شانس پيروز شدن هم داريد؟

- بله پرسپوليس ديگر آن تيم قدرتمند سابق نيست اما اسم خيلي بزرگي است و در ورزشگاه آزادي و مقابل هوادارانش خيلي خوب بازي مي‌کند و بازي آساني نخواهيم داشت.

* شما در پرسپوليس هم بازي کرده‌ايد و مورد توجه هواداران اين تيم هم بوديد.

- بله من از دوران حضورم در پرسپوليس و هواداران خونگرمش خاطرات خوبي دارم و همواره به آنها احترام مي‌گذارم. من در هر تيمي بوده‌ام با تمام وجود براي آن تيم و پيراهن بازي کردم چون من عاشق فوتبال هستم و اکنون هم بازيکن ملوانم و براي موفقيت اين تيم تلاش خواهم کرد.

* شما در نيم فصل اول در ملوان نبوديد و اين تيم خيلي مشکل داشت و اکنون هم در آخر جدول است فکر مي‌کنيد ملوان در ليگ برتر بماند؟

- مقابل تراکتورسازي خوب بازي کرديم و با اين مسابقه به آينده اميدوار شديم و اگر بتوانيم همين شيوه بازي را در آينده هم اجرا کنيم مي‌توانيم نتايج بهتري بگيريم و در ليگ برتر بمانيم.

* کي روش از قلعه‌نويي و درخشان انتقادهاي زيادي کرد نظر شما در اين مورد چيست؟

- در حال حاضر تمرکزم روي تيم ملوان است و مي‌خواهم براي اين تيم مثمر ثمر باشم. ترجيح مي‌دهم فعلا در اين مورد حرفي نزنم.
نظرات بینندگان