arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳

لاریجانی: توجه دولت به بهداشت و درمان ویژه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، گفت: دولت یازدهم به این مساله توجه ویژه و خاصی کرده است.

 'علی لاریجانی' عصر دوشنبه در مراسم افتتاح بخش زنان و زایمان و کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی بیمارستان شهید بهشتی قم افزود: دولت و وزارت بهداشت همت کرده و از بودجه مناسبی که مجلس در این جهت در نظر گرفته بود، استفاده کردند.

وی با بیان اینکه بودجه تخصیص یافته به مساله بهداشت و درمان در کشور یک گام بلند و سرمایه گذاری سنگین برای بهبود وضعیت این مهم در جامعه است، خاطرنشان کرد: بهداشت و درمان مساله بسیار مهمی است و امیدواریم خیرین محترم هرچه بیشتر در این عرصه حضور و مشارکت داشته باشند.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مهمترین نیازها در بخش بهداشت و درمان در استان قم احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی است که اخیرا زمین آن مهیا شده و امیدواریم با سرمایه گذاری یکی از بانک ها و حضور خیرین، هرچه سریعتر این کار ساماندهی و اجرا شود.

در این مراسم بخش زنان و زایمان سطح سه بیمارستان شهید بهشتی با ظرفیت 60 تخت که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان احداث شده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور رییس مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید بهشتی با 12 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان