arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
پيرموذن:

نامه لیست 170 نماينده به قوه قضاييه ارسال شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت از ارسال نامه «افشاي اسامي 170 نماينده مجلس» به قوه قضاييه توسط علي لاريجاني خبر داد.
 
کمال الدين پيرموذن نماينده مردم اردبيل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، از ارسال نامه «افشاي اسامي 170 نماينده مجلس» به قوه قضاييه توسط علي لاريجاني خبر داد.
 
وي افزود: درباره وضعيت نامه‌اي که به امضاي 20 الي 23 نفر از نمايندگان رسيده و امضاهاي آن در حال افزايش است از آقاي لاريجاني پرسيدم و ايشان گفت: "مراتب را جهت رسيدگي و اقدام مقتضي به رياست قوه قضاييه ارجاع کرده‌ام".
 
پيرموذن تصريح کرد: پيش از اين دو نامه پيرامون افشاي اسامي 170 نفر از نمايندگان مجلس که محمدرضا رحيمي مدعي است به آن‌ها پول پرداخت کرده است را به روساي قواي قضاييه و مقننه نوشته‌ايم.
 
گفتني است؛ محمدرضا رحيمي معاون اول دولت دهم محمود احمدي‌نژاد پس از محکوميت به دليل فساد اقتصادي مدعي شده است به 170 نفر از نمايندگان مجلس به منظور تبليغات انتخاباتي پول پرداخت کرده است.
 
پس از اين موضوع کمال‌الدين پيرموذن با حضور در جمع خبرنگاران از تهيه نامه‌اي خبر داد که در آن خواستار افشاي اسامي 170 نماينده مجلس شده است.
نظرات بینندگان