arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

هلاکت ۶۰ داعشي در غرب و شمال عراق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع امنیتی عراق روز پنجشنبه از هلاکت دست‌کم 60 تروریست مسلح در حملات هوایی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا به مناطق غرب و شمال این کشور خبر دادند.

منابع امنیتی اعلام کردند در حمله هوایی جنگنده های ائتلاف بین المللی به یکی از پایگاه های آموزشی داعش در غرب شهر الرمادی مرکز استان الانبار دست کم 50 داعشی کشته شدند.

این منابع افزودند هواپیماهای جنگی ائتلاف با هماهنگی نیروهای امنیتی عراق توانستند پایگاه آموزشی داعش را در منطقه کبیسیه در جنوب شهر هیت در 70 کیلومتری غرب الرمادی هدف قرار دهند .در این حمله 50 داعشی به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند و خسارات زیادی هم به این مرکز آموزشی وارد آمد.

بنا بر اعلام منابع امنیتی عراق، داعش از این مرکز آموزشی برای آموزش نیروهای جدیدی که به این گروه ملحق می شدند، استفاده می کرد.

به گزارش پایگاه موسوعه العراق، جنگنده های ائتلاف بین المللی هچنین کاروانی از عناصر داعش را در نزدیکی شهر موصل هدف قرار دادند. در این حمله 10 تروریست مسلح به هلاکت رسیدند و 5 دستگاه خودروی آنان نیز منهدم شد.

یک منبع امنیتی کرد گفت جنگنده های ائتلاف دیشب کاروانی ازخودروهای داعش را نزدیک شهرک ناوران در 15 کیلومتری شمال موصل هدف قرار دادند.

منبع : واحد مرکزی خبر
نظرات بینندگان