arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۹ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳

داعش: قرآن را بازنويسي وکعبه را تخريب مي کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پايگاه هاي اينترنتي وابسته به داعش از تصميمات جديد تروريست ها در مورد ايجاد تغييراتي در قرآن کريم و تخريب کعبه خبر دادند.

به گزارش پايگاه الوسط، تروريست هاي داعش بر اين عقيده اند که علماي ديني اديان و مذاهب، کافر هستند و قرآن را مطابق خواسته ها و اهداف خود تغيير داده اند ، بنابراين در آينده نزديک سوره هايي همچون کافرون و آيه تطهير را از آن حذف خواهد کرد.

گروه تروريستي داعش مدعي شد که علماي ديني از دين براي پيش بردن اهداف خود سوء استفاده مي کنند، به همين دليل ضروري است که آن را تصحيح کرده و برخي از آيات و سوره هاي آن را جابه جا، حذف و يا دوباره نويسي کرد.

طبق مطالب نوشته شده بر روي پروفايل هاي يکي از تروريست هاي داعش در پايگاه ارتباط جمعي توييتر آمده است که ابوبکر البغدادي در نظر دارد کعبه را ويران کند، زيرا حجاج با دست کشيدن به کعبه ، مشرک محسوب مي شوند و عبادت سنگ از جمله محرمات مي باشد .

اين در حالي است که گروه تروريستي تا پيش از اين نيز به تخريب آثار ديني اسلامي و غير اسلامي در عراق و سوريه اقدام کرده بود .

همچنين داعش بر اين عقيده است که آيه تطهير «إنما يريد الله ليذهب عنکم الرجس أهل البيت ويطهرکم تطهيرًا»، تحريف شده و بايد آن را تصحيح کرد.

در پاسخ به چنين تهديدات و ادعاهايي،« محمد مختار جمعه»؛ وزير اوقاف مصر تصريح کرد: تهديد داعش در تغيير مضمون آيات قرآن و تخريب کعبه ادعايي بيش نيست و از توهم هاي آنان سرچشمه گرفته است.

به گزارش پايگاه البلد، وي با بيان اين که تروريست هاي داعش عليه مسلمانان جنگ رواني به راه انداخته اند ،خاطر نشان کرد: چنين سخناني نبايد ذهن ما را به خود مشغول کند، زيرا خداوند خود نگاهدار قرآن است.

منبع : شفقنا
نظرات بینندگان