arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۸۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳

شجونی: وقتی یک معلم سیاه پوست نام چهار فرزند خود را خمینی، سید علی خامنه‌ای، بهشتی و مطهری می گذارد یعنی انقلاب را صادر کرده ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: امروز ملت ایران با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و گرفتاری‌ها از نظام و رهبری دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفر شجونی بعدازظهر امروز در همایش بسیجیان ادارات ورامین که در سالن همایش‌های شهرداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: ملت ایران در رژیم منحوس پهلوی تحت سلطه حکومت مستبد، فاسد و ظالم بودند که تمام ثروت‌ها خدادادی و نفت آن به رایگان به کشورهای استکباری و آمریکا داده می‌شد.

وی گفت: فرح پهلوی در هنگام خروج از ایران، 65 میلیون دلار پول نقد و 480 چمدان مال و دارایی کشور را با خود از ایران بیرون برد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تصریح کرد: کابینه شاه از فساد و بی‌اخلاقی رنج می‌برد، اخیراً فرح پهلوی در کتاب خاطرات خود اعتراف کرده 13 نفر از وزرای شاه را بهائیان تشکیل می‌دادند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز انقلاب اسلامی مرزهای داخلی کشور را درنوردیده و به دیگر کشورهای جهان صادر شده است، صادر کردن انقلاب یا مکانیکی و یا دینامیکی است، وقتی یک معلم سیاه پوست تانزانیایی اهل تسنن نام چهار فرزند خود را خمینی، سید علی خامنه‌ای، بهشتی و مطهری می‌گذارد نشان می‌دهد که انقلاب ملت ایران به دیگر کشورها نیز نفوذ کرده است.

حجت‌الاسلام شجونی عنوان کرد: به فرموده حضرت علی (ع) در نهج البلاغه، ظلم به مردم، دزدی بیت‌المال، باند بازی و رشوه آفت‌های هر نظام محسوب می‌شود و تمام مسئولان وظیفه دارند تا نظام را در برابر این آفات حفظ کنند.

وی گفت: امروز ملت ایران با وجود تمام سختی‌ها، مشکلات و گرفتاری‌ها از نظام و رهبری دفاع می‌کنند، برخی از افراد به جای آن که خود را فدای نظام کنند، نظام را خرج خود می‌کنند و از شهدا برای ارتقاء خود بهره‌برداری می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: گاه افراد حرف هایی به زبان می آورند که آمریکا و اسرائیل را خوشحال کرده و آنان را در صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوار می‌سازد. همان اقدامی که فتنه گران کردند و نگرانی جهان اسلام و دوست داران نظام را سبب شدند.

وی ادامه داد: آن آقایی که آرای باطله بیشتر از رأی او بود چطور تصور می کرد که با 300 هزار رأی می‌تواند رئیس جمهور کشور شود و یا فرد دیگر توهم پیروزی در انتخابات را گرفت و باعث ایجاد فتنه در کشور شد.

فلسفه شهادت حسن آیت

حجت‌الاسلام شجونی عنوان کرد: دکتر حسن آیت در مجلس و در جلسه رأی اعتماد به میرحسین موسوی اعلام کرد که او جاسوس استکبار و فراماسون است و فردای روزی که می‌خواست مدارک این حرف‌ها را به مجلس ارائه کند به ضرب 65 گلوله به شهادت رسید تا نتواند این اسناد را ارائه کند.

وی اظهار داشت: در جریان انتخابات آمریکا میان جان کری و جرج بوش اختلاف به وجود آمد، در فرانسه نیز اولان و سارکوزی با یکدیگر در جریان انتخابات با مشکل مواجه شدند و در انتخابات افغانستان عبدالله عبدالله و کرزای با یکدیگر دعوا داشتند ولی هیچ کدام طرفداران خود را به خیابان ها نیاوردند و آنها را تشویق به اغتشاش نکردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در پایان تصریح کرد: کسی که به نظام خدمت نمی‌کند، در هر لباس و پست و مقامی که باشد جنایتکار است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان