arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

نتانیاهو: ارتش اسرائیل خود را برای جنگ با حماس و جهاد آماده کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که تلاش دارد با جنگ افرزوی و اظهارات تند خود آراء صهیونیست‌ها در انتخابات پارلمانی آتی را به نفع خود رقم بزند، خواستار آمادگی ارتش صهیونیستی برای جنگ جدید با جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه شد.

به گزارش پایگاه اینترنتی فلسطین الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی بازدید از مقر فرماندهی ارتش در منطقه الجنوبیه در نزدیکی نوار غزه اظهار کرد که باید آماده هرگونه حادثه احتمالی بود و ارتش باید برای رویارویی با هر حادثه‌ غیرمنتظره‌ای در آمادگی کامل باشد.

نتانیاهو همچنین از "سامی ترجمان" فرمانده منطقه جنوبی ارتش خواست فریب وضعیت موجود را نخورد و با در نظر گرفتن این مساله که هر لحظه امکان وقوع حوادث پیش بینی نشده وجود دراد، آمادگی کامل نیروهای خود را حفظ کند.

وی مدعی شد: با وجود اینکه در جنگ اخیر حماس متحمل ضربه شده اما به این معنا نیست که ما فعالیت‌های این جنبش را پیگیری نکنیم بلکه برای هرگونه شرایط فوق‌العاده آماده هستیم.

نتانیاهو ادعا کرد: همه باید بدانند که جنبش حماس و جهاد اسلامی از سوی ایران حمایت می‌شوند و قصد نابودی کامل اسرائیل را دارند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان