arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۳

بنگر: نمی خواستم بعد از گل شادی کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محسن بنگر که در دقيقه 60اولين گل پرسپوليس را به ثمر رساند گفت که به دليل مشکلات باشگاه پرسپوليس نمي خواسته بعد از گل شادي کند.
 

بنگر بعد از یک روز به یاد ماندنی مقابل لخویا با ورزش سه ، گفت و گو کرد.

همه پرسپولیس را اذیت کردند
دیدار مقابل لخویا بازی بدی نبود. بعد از انکه کلی تیم ما را اذیت کردند. خلاصه توانستیم در یک بازی بعد از ارائه یک نمایش زیبا بازی خوب پیروز زمین هم باشیم.

لخویا امید صعود از گروه A
لخویا هم تیم خیلی خوبی است. آنها چند بازیکن خارجی داشتند که هر کدام 2 میلیارد ارزش داشتند. به عقیده من جلوی ما هم خیلی خوب بودند و لخویا یکی از شانس های صعود از گروه A است. به نظر من ما در دور برگشت در قطر کار خیلی سختی پیش رو داریم.

هواداران در بازیهای بعد هم پرسپولیس را تنها نگذارند
همیشه طرفدارهای پرسپولیس ما را حمایت می کنند چه در روزهای خوب و چه در روزهای سخت. واقها دمشان گرم که هیچ وقت ما را تنها نمی گذارند. من گلم را به آنها تقدیم می کنم و امیدوارم که در بازیهای بعدی ما در ایران هم بیایند آزادی و از پرسپولیس حمایت کنند.

در لیگ 11 نفره جلوی ما دفاع می کنند
همه از ما می پرسند که چرا پرسپولیس در لیگ چنین بازیهای نمی کند باور کنید که پرسپولیس همیشه همینطور است. اما در لیگ تیمها می آیند جلوی پرسپولیس 11 نفره دفاع می کنند. برای همین هم مانیم توانیم بازی خودمان را بکنیم. لخویا آمد جلوی ما فوتبال بازی کرد برای همین هم ما توانستیم آن بازی هجومی خودمان را انجام دهیم و ببریم.

از قبل می دانستم که گل می زنم
من گل اول را زدم شاید بشود اینطور هم گفت که طلسم را شکستم. اما در نهایت مهمترین مساله این است که پرسپولیس نتیجه گرفت. البته من قبل از بازی هم می دانستم که گل می زنم و به سه بازیکن خارجی پرسپولیس هم همین را گفته بودم. برای همین هم آنها بعد از بازی امدند و به من تبریگ گفتند. ما می دانستیم که در این بازی می بریم اما اصلا فکرش را هم نمی کردیم که با اختلاف سه گل باشد. قبل از بازی هم گفته بودم اگر گل بزنم شادی نیم کنم اصلا هم قصد اینکا را نداشتم اما وقتی شور و حال هواداران را دیدم بخاطر آنها خوشحالی کردم. اینکه نمی خواستم شادی بکنم بخاطر مشکلات این چند وقت باشگاه بود و مسایلی که بر ما گذشته است.

لطفا اجازه بدهید که 24 ساعت شاد باشیم
هنوز 24 ساعت از برد ما نمی گذرد برای همین هم دوست ندارم درمورد مسایل مدیریتی و کارد فنی که ارتباطی هم به ما ندارند حرفی بزنم. فقط همینقدر بگویم که ما خسته شدیم از این شرایط، پرسپولیس 4 مدیر در یک فصل عوض کرد. بهتر است من وارد این بحث نمی شوم.

با سوریا سالها است که دعوا داریم
اواخر بازی وقتی که قطری ها دیدند در فوتبال حریف ما تیم نمی شوند، روی به خشونت آوردند. به هر حال آنها از ما سه گل خورده بودند و شاید طبیعی بود که عصبانی باشند. برخوردهای من و سوریا هم خیلی غیر طبیعی نبود و در فوتبال این حرفها پیش می آید من چند باری مقابل او بازی کرده ام و سبک بازی او همیشه همینطور بوده او تکل می زند و پرس می کند و کلا مهاجم خشنی است. ما چند سالی است که همدیگر را می شناسیم و چندین بار مقابل هم بازی کردیم و یک دعوای قدیمی داریم.

نظرات بینندگان