arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳

جیرانی: از وزارت اطلاعات پول نگرفته‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


فریدون جیرانی فیلمنامه نویس و کارگردان سریال «تعبیر وارونه یک رویا» گفت: بازیگر اصلی ما امیر جعفری به عنوان مأمور امنیتی نیز به زبان ارمنی صحبت می‌کند. زمان پخش سریال نیز بهار سال آینده خواهد بود. ما تلاش می‌کنیم تا پایان زمستان بخش‌هایی از کار را که متکی به این فصل است تصویربرداری کنیم و بعد از آن در لب مرز، خیابان، صحنه‌های درگیری و صحنه‌های داخلی خانه‌ها، کار خود را ادامه می‌دهیم.

این کارگردان با بیان اینکه فیلم‌نامه سریال را بر اساس اطلاعات واقعی نوشته است، تأکید کرد: سازمان اطلاعات موساد وسایل صنعتی آلوده‌ای به ایران فرستاده است که جوانان ایرانی آلوده بودن آن‌ها را کشف کرده‌اند و نگذاشته‌اند ضایعه‌ای به وجود بیاید. آن‌ها جوانان حاضر در پشت صحنه هستند که ما هیچ وقت آن‌ها را نمی‌بینیم اما سعی کردیم تصویری واقعی از آن‌ها بسازیم؛ افرادی که جوان و باهوش هستند و در رابطه با سازمان جاسوسی موساد فعالیت‌هایی انجام داده‌اند.

جیرانی در پاسخ به مهر در این باره که آیا این کار به شما سفارش داده شده و نمی‌ترسید انگ سفارشی کار کردن به شما زده شود، تصریح کرد: این کار به هیچ عنوان سفارشی نیست، ما هیچ سفارشی نگرفته‌ایم و خودمان خواستیم به این موضوع بپردازیم. مشاوران خوبی هم داشته‌ایم اما صریحا اعلام می‌کنم اصلا سریالی نمی‌سازیم که از سازمان انرژی هسته‌ای پول گرفته باشیم یا وزارت اطلاعات بودجه‌ای به ما داده باشد. با این حال سریال ما خلاف واقعیت نیست و اساس داستان را از واقعیت گرفته‌ایم و با ذهن خودمان تلفیق کرده‌ایم و به آن پر و بال داستانی داده‌ایم. شما هم اگر سریال را دنبال کنید به جذابیت آن پی خواهید برد.

نظرات بینندگان