arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

آخرين وضعيت 5 دانش آموز حادثه ديده در مرز مهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سخنگوي اورژانس کشور آخرين وضعيت 5 دانش آموز حادثه ديده در مرز مهران را تشريح کرد و گفت: 2 نفر از آنها براي ادامه معالجه به شهرهاي تهران و اهواز اعزام شدند.

مجتبي خالدي آخرين وضعيت 5 دانش آموز حادثه ديده در ايلام را تشريح کرد.

وي گفت: يکي از اين دانش آموزان که پسر بچه‌اي 7 ساله است، نياز به اقدامات فوق تخصصي داشت که اکنون در حال انتقال به تهران است.

سخنگوي اورژانس کشور با بيان اينکه اين کودک بيشتر از ناحيه چشم آسيب ديده است افزود: تدارک حضور اين کودک در بيمارستان حضرت رسول اکرم (ص) تهران ديده شده و اميدواريم که مشکلات وي هرچه سريعتر رفع شود و وي سلامتي خود را به دست بياورد.

وي در مورد يکي ديگر از کودکان آسيب ديده نيز گفت: اين کودک نياز به خدمات فوق تخصصي داشت و به همين دليل به اهواز منتقل شد.

خالدي خاطرنشان کرد: همگي اين دانش آموزان پسر بچه‌هايي 7 تا 12 ساله بودند که دچار سوختگي شديد شده‌اند.

وي در مورد اينکه آيا 3 پسربچه ديگر نيز به تهران يا اهواز منتقل مي‌شوند گفت: اين موضوع نياز به تشخيص پزشک معالج دارد و اگر او تشخيص دهد که اين کودکان نياز به اقدامات فوق تخصصي دارند به تهران يا شهر ديگر منتقل مي‌شوند.

دقايقي پيش، پاپايي، معاون رسانه‌اي مرکز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش جزئيات حادثه انفجار مين در منطقه مهران از توابع استان ايلام را اعلام کرد و گفت: در اين حادثه ۵ دانش‌آموز مدرسه عشايري دچار سانحه شدند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان