arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

انتخاب رئيس دانشگاه تهران به سال 94 موکول شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رييس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها با بيان اينکه مساله تعيين تکليف دانشگاه تهران و فرهنگيان در جلسه شورا مطرح نشده است،افزود: شورا قبل از عيد جلسه ندارد و بررسي حکم سرپرستان اين دو دانشگاه به بعد از عيد موکول مي شود.

حجت‌الاسلام محمديان در حاشيه کنگره ملي شهداي دانشجو در جمع خبرنگاران در مورد دليل تعيين تکليف نشدن سرپرست دانشگاه تهران گفت: اين سوال را بايد از دبيرخانه شورا بپرسيد. اين موضوع در جلسه مطرح نشد.

وي در مورد طولاني شدن حکم سرپرستي نيلي و هشدار نهادها اظهار کرد: اين مساله بايد در شورا مطرح شود تا در مورد آن نظر داده شود تا هنگامي که در دستور کار قرار نگيرد، نمي‌توان در مورد آن نظر داد.

رييس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها در مورد تعيين تکليف رياست دانشگاه فرهنگيان گفت: بررسي دانشگاه فرهنگيان نيز در جلسه مطرح نشد.

حجت‌الاسلام محمديان به اين سوال که فضاي عمومي جلسه شورا نسبت به روساي دانشگاه فرهنگيان و دانشگاه تهران چگونه است، پاسخ داد: تاکنون بيش از 80 رييس دانشگاه در شورا تاييد شده‌اند و ممکن است چند مورد باشد که اعضاي شورا نظرات متفاوتي در مورد آنها داشته باشند، اما مساله اين دو دانشگاه هنوز در جلسه مطرح نشده و رييس جلسه بايد موضوع را مطرح کند تا اعضاي شورا در مورد آن راي بدهند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان