arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

فراموشی مصلحتی کی‌روش در خصوص قرارداد ملی‌پوشان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 به نظر می‌رسد دوستان رسانه‌ای کارلوس کی‌روش، با او در خصوص حافظه ضعیف فوتبال‌دوستان ایرانی زیاد صحبت کرده‌اند که سرمربی تیم ملی گاه و بیگاه تلاش می‌کند با استفاده از همین ضعف، افکار را به سمتی بکشاند که دوست دارد.

کی‌روش چندی پیش مدعی شد اگر می‌دانست بازیکنان تیم ملی به قطر کوچ می‌کنند، قراردادش را با تیم ملی تمدید نمی‌کرد. پس از آن بود که بانک ورزش تاریخ قرارداد تمامی بازیکنان ایرانی با تیم‌های قطری را منتشر کرد و مشخص شد تاریخ ثبت قرارداد کی‌روش پس از ثبت قرارداد ملی پوشان بوده و اگر او چنین تفکری داشته می‌توانسته قراردادش را تمدید نکند.

حالا او ناراحتی‌اش از پیوستن پورعلی‌گنجی به لیگ چین را پیش کشیده است. این در حالی است که مدافع سابق نفت تهران پیش تر در این باره به هیات امنای نفت گفته بود: با کی‌روش مشورت کردم و او گفت مربی بزرگی در تیم چینی حضور دارد و بهتر است به آنجا بروی.

شاید پورعلی‌گنجی در روزهای آینده برای حفظ جایگاهش در تیم ملی مجبور باشد این صحبت ها را تکذیب کند اما شهادت اکثر اعضای هیات امنای نفت نشان می‌دهد چنین صحبت‌هایی مطرح شده است.

مشخص نیست دلیل انکار این قضیه که اکثر ملی پوشان ایرانی با نظر کی‌روش تیم آینده‌شان را انتخاب می‌کنند، چیست.

 مشورت در هر زمانی توصیه شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد اما اینکه عده‌ای قصد دارند همه چیز را وارونه به مردم نشان دهند واقعا عجیب است.

منبع : بانک ورزش
نظرات بینندگان