arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۵ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

درخشان: هنوز نتوانسته‌ايم براي مسجد‌سليمان بليت گير بياوريم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هنوز نتوانستيم براي سفر به مسجد‌سليمان بليت هواپيما پيدا کنيم.

حميد درخشان پس از جلسه با نژاد فلاح قائم‌مقام باشگاه پرسپوليس در جمع خبرنگاران گفت: اين جلسه براي هماهنگي سفر به عربستان بود و چيز خاصي نبود.

وي در مورد مشکلات مالياتي بازيکنان و احتمال ممنوع‌الخروج بودن برخي از آنها گفت: مسائل مالياتي به باشگاه مربوط مي‌شود من به اين مسائل ورود نمي‌کنم. اين مسائل به من مربوط نيست. باشگاه بايد کارها را انجام دهد که اين کار را هم مي‌کند و جاي نگراني هم نيست.

درخشان در مورد تمرين نکردن گابريل به خاطر پول گفت: اين مسئله درست نيست. ديروز تمرين ريکاوري بود و ما به او استراحت داديم بحث مسئله مالي در ميان نبود.

سرمربي پرسپوليس در مورد بازي با نفت مسجد سليمان و اينکه بليت سفر به اين شهر هنوز تهيه نشده گفت: با موجوديتي که داريم به ديدار با نفت مسجد سليمان مي‌رويم. بله هنوز هم نتوانسته‌ايم بليت سفر به اين شهر را بگيريم. تلاش مي‌کنيم تا ين بليت تهيه شود اما نمي دانم چه اتفاقي مي‌افتد.

درخشان در مورد اينکه محمد نوري در اين بازي غايب است گفت: ما دوست داشتيم بازيکنان اصلي ما مقابل نفت مسجد سليمان باشند اما اين اتفاق افتاد. به هر حال اين بازيکنان هم استراحتي مي‌کنند.

وي در مورد اينکه ذخيره‌هاي پرسپوليس در مقابل نفت مسجد سليمان مي‌توانند خوش بدرخشند گفت: اميدوارم که آنها مقابل نفت مسجد‌ سليمان خوب بازي کنند.

سرمربي پرسپوليس در مورد وضعيت مصدومان اين تيم گفت: بايد سر تمرين بروم و ببينيم که وضعيت آنها چگونه است. از کادر پزشکي مي‌پرسم و دکتر تيم بايد بگويد که کدام يک از آنها مي‌توانند به ما کمک کنند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان