arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۶ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

فواد معصوم: پیروزی‌های عراق سرآغاز نابودی داعش است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهوری عراق طی استقبال از سران عشایر استان الانبار اظهار کرد: عراق در شرایط کنونی به توافق‌ و همکاری میان تمام تشکل‌ها و طرف‌های ملی کشور نیازمند است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی محیط، فواد معصوم، رئیس جمهوری عراق طی استقبال از سران عشایر استان الانبار اظهار کرد: وظیفه قانونی من ایجاب می‌کند تا برای از میان برداشتن موانع بر سر سازش و صلح ملی کشور به حرف و خواسته تمام طرف‌های عراقی توجه کنم.

از سوی دیگر سران عشایر الانبار اعلام کردند که برای متحد کردن تمام عشایر و قبایل و قرار دادن آن‌ها در یک صف برای حمایت از روند سیاسی کشور و نابودی تروریسم، تمام تلاش خود را می‌کنند.

سران عشایر الانبار در ادامه بر اهمیت نقش محوری و مهم فواد معصوم در حمایت از مواضع عشایر و کنار گذاشتن اختلافات میان آن‌ها و روی کار آمدن یک کشور دموکرات که دارای ثبات امنیتی و سیاسی باشد، تاکید کردند.

فواد معصوم در پایان ضمن اعلام حمایت خود برای متحد کردن مردم عراق و تقویت روابط میان آن‌ها و قدردانی از تلاش‌های نیروهای پیشمرگ و داوطلب مردمی و پیشروی چشمگیر این نیروها در صلاح الدین، جنوب کرکوک و الانبار اظهار کرد: پیروزی‌های حاصل شده در عراق نشان دهنده پایان حیات داعش در کشور است.
نظرات بینندگان