arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۳

لاريجاني: دوستان را در جريان مسائل هسته اي قرار مي دهيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: دوستان خود از جمله کويت را در جريان مسائل هسته اي قرار مي دهيم.

علي لاريجاني در ديدار با همتاي کويتي اش در نشست مطبوعاتي مشترک افزود: مذاکرات بسيار خوبي با اميرکويت و نيز آقاي مرزوق علي غانم داشتيم و درباره همکاري هاي پارلماني ، استفاده از تجارب يکديگر ، توسعه روابط اقتصادي و نيز مسائل مهم منطقه اي بحث و تبادل نظر کرديم.

دکتر لاريجاني تصريح کرد : روشهايي که بتواند سطح روابط اقتصادي را افزايش دهد نيز در اين مذاکرات پيگيري شد تا موانع از پيش پا برداشته شود. وي افزود : با توجه به وجود حرکات تروريستي که در منطقه به وجود آمده است وظيفه خود مي دانيم که در کنار کشورهاي دوست خود باشيم و جمهوري اسلامي ايران هر قدر توان داشته باشد در خدمت کشورهاي منطقه خواهد بود.

رئيس مجلس ملي کويت نيز سفر آقاي لاريجاني به اين کشور را سرآغازي براي تحکيم هماهنگي ها و همکاريها ميان کشورهاي خليج فارس بويژه در زمينه پارلماني دانست و گفت: اين تعامل براي خدمت به همه مسلمانان پايدار خواهد بود. مرزوق علي غانم مذاکرات دوجانبه با آقاي لاريجاني و هيئت همراه را صريح و شفاف دانست و تصريح کرد: به علت چالش هاي پيراموني ، منطقه در مرحله سخت قرار دارد و اين گفتگوها مي تواند ما را به نتايج مثبتي برساند.
نظرات بینندگان