arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۴

افزایش بارش در نوار شمالی کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در روز جمعه در سواحل شمالی کشور بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود و از اواخر شب نیز بارش خفیف در شمال شرق کشور انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: از اوایل بعد ازظهر روز شنبه در شمال شرق و شمال غرب کشور ابرناکی افزایش می یابد و بارش‌های موقتی در این نواحی رخ می‌دهد. همچنین در روز یکشنبه بارش پراکنده در سواحل شمالی، دامنه‌های البرز و شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان این که امروز خلیج فارس و دریای عمان و یکشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود، گفت: فردا استان چهارمحال بختیاری با کمینه 4 درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین و استان هرمزگان با بیشینه دما 32 درجه سانتیگراد بالای صفر، گرم‌ترین استان کشور خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت جوی استان تهران نیز اظهار کرد: آسمان پایتخت برای فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و رشد ابر در ارتفاعات و با حداقل و حداکثر دمای 11 و 21 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز یکشنبه آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری و با وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده با حداقل و حداکثر 10 و 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
نظرات بینندگان