arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۲۱ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

جزئیات جلسه بازپرسی مختاباد و راستگو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی صابری عضو حقوقدان شورای شهر درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت الهه راستگو از عبدالحسین مختاباد گفت: اوائل اسفندماه سال گذشته به عنوا وکیل مختاباد و به همراه وی به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ ورسانه مراجعه کردم که در آنجا متن شکایت برای مختاباد قرائت شد و وی در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

در این جلسه براساس سخنان مختاباد بنا شد بازپرسی نسبت به حساب‌های شورا از جمله حساب ستاد ساماندهی سمن‌ها از شورای شهر استعلام کرده و در آن زمان تشکیل، نحوه تشکیل و شکل برداشت از این حساب مشخص شود. تازمانی که به این استعلام پاسخ داده شود تصمیم دیگری درباره پرونده گرفته نخواهد شد.  به صورت کاملا رسمی و به عنوان وکیل مختاباد از دبیرخانه شورای شهر در خصوص دریافت استعلام از بازپرسی سوال کردم که مشخص شد این استعلام دریافت شده و شماره آن را دارند اما هنوز پاسخی به آن داده نشده است.


صابری درباره توضیحات ارائه شده توسط مختاباد در جلسه بازپرسی اظهارکرد: وی در این جلسه بیان کرد که مساله مطروحه شخصی نبوده و به هیچ شخصی اشاره نداشتند بلکه به نحوه گشایش این حساب نقد داشتند و سوال ایشان بر این اساس بوده است که آیا می‌توان در شورا حسابی باز شود که یکی از اعضا در آن صاحب امضا باشد و این مساله مورد نقد ایشان بوده است.



نظرات بینندگان