arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۲۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۴

ادامه روند افزايش قيمت در بازار طلا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروز بازار طلا در حاليکه طلاي جهاني به دليل تعطيلي ثابت بود به ارزش هر گرم طلاي 18 عيار افزود و تا سطح هر گرم 98 هزار تومان بالا برد.

بازار سکه امروز بعد از ظهر ارزش سکه بهار آزادي را به 958 هزار تومان تعيين کرد که تغييري را نسبت به صبح شاهد نبود. اين در حالي است که طلاي جهاني بر بهاي 1203 دلار ثابت ماند. طرح قديم اين سکه نيز بدون تغيير با همان 958 هزار تومان در بازار معامله شد. هر قطعه نيم سکه با افت 5 هزار توماني و ربع نيز با کاهش هزار توماني به ترتيب به بهاي 510 و 276 هزار تومان دست يافتند.

براساس اين گزارش، بازار ارز روز گذشته را با شوک شديد نسبت به تفاهم‌نامه لوزان و افزايش عرضه با سقوط ارزها آغاز کرد و دلار تا سطح 3200 تومان کاهش يافت،اما به تدريج فضاي بازار به روال عادي بازگشت و دلار در جهت صعودي قرار گرفت که تداوم آن در بازار امروز ارزش دلار را به 3283 تومان رساند. امروز يورو با بهاي 3608 تومان و پوند انگليس با قيمت 4903 تومان به فروش رسيدند.

بازار طلا بدون تاثير نسبت به تفاهمات و جو بازار همچنان به ارزش هر گرم طلا 18 عيار مي‌افزايد. ارزش هر گرم طلاي 18 عيار بدون احتساب اجرت ساخت با افزايش 100 توماني بر بهاي 98 هزار تومان ايستاد.
نظرات بینندگان