arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۴

چتربازان عربستاني در خاک يمن فرود آمدند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 با ادامه درگيري ها در مناطق مختلف يمن و در ادامه تجاوزات هواپيماهاي سعودي نخستين گروه از چتربازان عربستاني براي حمايت از عناصر مسلح طرفدار رئيس جمهور مستعفي و فراري يمن، در شهر عدن و مناطقي از استان ضالع فرود آمدند، همچنين جنبش انصارالله در ادامه پيشروي هاي خود توانست کنترل کامل شهر تعز را بدست گيرد.

به گزارش نسيم، منابع يمني گزارش دادند در حالي که جنگنده‌هاي عربستان بمباران تيپ زرهي ۳۳ را ادامه مي دهند، تعدادي از چتربازان سعودي در استان ضالع از هواپيماهاي عربستاني فرود آمدند. گفته مي‌شود چتربازان سعودي همچنين عملياتي در شهر عدن با هدف حمايت از عناصر مسلح طرفدار "منصور هادي" انجام دادند.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري اليمني جنبش انصار الله با استقرار تانک ها و زره پوش هاي خود در خيابان ها و محله هاي شهر تعز، کنترل کامل اين استان را به دست گرفتند.منابع محلي در گفت وگو با اين پايگاه خبري تسلط جنبش انصار الله بر شهر تعز و حضور نيروها و تجهيزات نظامي آن در خيابان ها و محله هاي اين شهر را تاييد کردند. اين منابع احتمال هدف قرار گرفتن شهر تعز توسط جنگنده ها عربستاني پس از ورود انصارالله به آن را زياد دانستند.
نظرات بینندگان