arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴
جزایری در جمع خبرنگاران:

اجازه بازدید از مراکز نظامی داده نمی‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: خط قرمز ایران در مذاکرات بازدید از مراکز نظامی است و این اجازه به هیچ‌وجه داده نخواهد شد.

به گزارش فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ائتلافی که عربستان و برخی کشورهای دیگر به دنبال آن بودند تا اقدامی جدی و نظامی علیه یمن صورت دهند در عمل با بطلان مواجه شد و به نظر نمی‌آید کشورها دست به این ریسک خطرناک و خطای راهبردی بزنند و امیدواریم این قضایا با راهکار یمنی-یمنی حل شود.

وی همچنین با اشاره به اوضاع عراق نیز گفت: در گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد نظام عراق پابرجا باشد و برخی کشورها و در رأس آنها آمریکا به دنبال سقوط حکومت عراق بودند اما هر روز که می‌گذرد ملت و دولت عراق پیروزتر می‌شوند و امیدواریم در آینده نزدیک همه بخش‌های عراق آزاد شود.

جزایری تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که هرکجا ظلم و تجاوزی صورت بگیرد در کنار مظلوم خواهد ایستاد و امیدواریم کمک‌های مستشاری که ایران دارد مثمرثمر باشد.

سخنگوی نیروهای مسلح همچنین با اشاره به مطرح شدن بازدید از مراکز نظامی در مذاکرات گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات بازدید از مراکز نظامی است. در گذشته این اجازه داده نشده و در آینده هم داده نخواهد نشد و این را به مردم اطمینان می‌دهیم.
نظرات بینندگان