arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

بازتاب پرسپوليسي شدن برانکو در خبرگزاري اروپايي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 حضور سرمربي سابق و کروات تيم ملي فوتبال در رأس پرسپوليس خبرگزاري فرانسه را هم تحت تاثير قرار داد.

خبرگزاري فرانسه از تهران گزارش داد: «رسانه‌هاي ايران روز سه‌شنبه اعلام کردند که برانکو ايوانکوويچ کروات به‌عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس انتخاب شده است. او جاي حميد درخشان را گرفت که روز يکشنبه به دليل نتايج ضعيف پرسپوليس از مربيگري اين تيم کنار گذاشته شد.»

اين خبرگزاري ادامه داد: «پرسپوليس که محبوب‌ترين باشگاه فوتبال در ايران محسوب مي‌شود، پس از 23 بازي و کسب 28 امتياز هم اکنون در رده نهم ليگ برتر ايران قرار دارد و 20 امتياز از تيم صدرنشين نفت تهران عقب‌تر است که به همين دليل، مسئولان اين باشگاه سرمربي خود را برکنار و ايوانکوويچ 61 ساله را با قراردادي 18 ماهه جايگزين او کردند.»

بر اساس اين گزارش ، «اين مربي کروات فوتبال ايران را به خوبي مي‌شناسد و از سال 2003 تا 2006 سرمربي تيم‌ملي ايران بود. ايوانکوويچ در ويدئويي که در پايگاه رسمي باشگاه پرسپوليس منتشر شد، اينطور گفته: "من از بازگشت به ايران خوشحالم و تلاش خواهم کرد تا طرفداران پرسپوليس را شاد کنم."»

خبرگزاري فرانسه در پايان نوشت: «در سپتامبر 2014 و بعد از برکناري علي دايي، حميد درخشان به‌عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب شد و در واقع او بود که بهاي آغاز فاجعه‌بار اين فصل را پرداخت کرد. به طوري که تيمش از هشت بازي نخست نيم‌فصل دوم فقط دو برد به دست آورد، سه بازي پرسپوليس با او مساوي شد و درخشان در سه بازي هم بازنده بود.»

منبع : جام نيوز
نظرات بینندگان