arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۴ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۴

آمادگی مصر و عربستان براي حمله زميني به يمن طی ساعات آینده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک منبع نظامی مصر روز جمعه ادعا کرد ارتش این کشور در عملیات نظامی زمینی ائتلاف منطقه ای به رهبری عربستان در یمن در روزهای آینده شرکت خواهد کرد .

به گزارش انتخاب ؛ این منبع نظامی ادعا کرد نیروهای ائتلاف منطقه ای در ادامه عملیات نظامی موسوم به طوفان قاطعیت علیه حوثی ها ( انصار الله ) در یمن، در دو یا سه روز آینده دست به حمله نظامی زمینی در این کشور خواهند زد .

به گزارش پایگاه خبری سما از قاهره ،‌ این منبع تاکید کرد عربستان ، پاکستان و مصر در خصوص اجرای حمله زمینی به یمن برای مقابله با حوثی ها و نیروهای وابسته به علی عبد الله صالح رئیس جمهور اسبق یمن توافق دارند و رایزنی ها میان این کشور ها درباره زمان ورود نیروهای زمینی به یمن ادامه دارد .

با این حال منبع نظامی مصر در حالی از احتمال حمله زمینی ائتلاف منطقه ای به یمن در روزهای آینده خبر داد که دولت مصر تاکنون هیچ بیانیه رسمی درباره اعزام نیرو به یمن و یا میزان مشارکت مصر در حمله نظامی آینده به این کشور صادر نکرده است .

در همین حال،  روزنامه 'اسرائیل الیوم' مدعی آمادگی عربستان برای آغاز عملیات زمینی علیه انصار الله از طریق استقرار نیرو در شش جبهه در مرز عربستان با یمن شد.

این روزنامه با اشاره به گزارش شبکه لبنانی «المیادین» درباره استقرار 2000 زره پوش وتانک در مرز عربستان با یمن افزود: در این گزارش ها زمان عملیات زمینی عربستان علیه یمن اعلام نشده ، اما ارزیابی ها حاکی از شروع این عملیات طی چند ساعت یا روز آینده است .


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۱
ابوالفضل درخشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
0
0
باسلام این اتحاد پوشالی شکست خواهد خورد
نظرات بینندگان