arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۴ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۴

رودخانه جاجرود طغیان کرد/ محور لشگرک، فشم در تهران مسدود شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان شمیرانان گفت: به دلیل طغیان رودخانه جاجرود و جاری شدن سیلاب محور لشگرک به فشم در استان تهران روزدوشنبه مسدود شد.

مهدی قلی زاد در گفت و گو با ایرنا افزود: طغیان رودخانه جاجرود در استان تهران در پی بارندگی های اخیر و جاری شدن سیل در بخش رودبار قصران شهرستان شمیرانات ایجاد شده و موجب تخریب بخش هایی از جاده ها و تاسیسات منطقه و قطع ارتباط جاده ای تعدادی از روستاها در محور لشگرک به فشم شده است.

وی گفت: کاربران جاده در این محور باید از تردد خودداری کنند اگرچه عوامل خدماتی و عمرانی در حال بازسازی محور بوده اما اکنون تردد در این مسیر امکانپذیر نیست.

گفته می شوددر پی مسدودشدن محور مزبور ارتباط جاده ای حداقل پنج روستای این مسیر با مرکز شهرستان قطع شده است.

بنا به اظهار فرماندار شهرستان شمیرانات بر اثر جاری شدن سیلاب همچنین بخشی از جاده محور فشم به زایگان تخریب شده و تردد در این محور تا اصلاع ثانوی مسدود است.

عزت الله خانمحمدی به خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در بخش رودبار قصران برای امدادرسانی در منطقه استقرار یافته اند ضمن اینکه عوامل راهداری نیز در تلاش برای بازگشایی مسیر می باشند.

بارندگی های اخیر در بخش رودبار قصران موجب آبگرفتی و جاری شدن سیلاب در منطقه و واردشدن خسارت بسیاری به جاده ها و برخی انبیه های مسیر این بخش از شهرستان شمیرانات شده است.
نظرات بینندگان