arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۴

رییس فدراسیون فوتبال: کی روش ماندگار شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس فدراسیون فوتبال از ادامه هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان با سرمربیگری کارلوس کی روش خبر داد و گفت: پس از پایان جلسات با کی روش، قرار شد وی بماند و کار را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان در گفت وگوی تلفنی با برنامه تلویزیونی 90، درباره نتیجه جلسات با کی روش سرمربی تیم ملی ایران اظهارداشت: از قبل از سال جدید و پیش از دو دیدار دوستانه اخیر، با کی روش مذاکرات مختلفی داشتیم و در این جلسات قانع شدیم که او نمی خواهد در ایران بماند.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: در آخرین بحث، قرار شد وزارت ورزش نماینده ای بفرستد تا در مذاکرات ما با کی روش حضور داشته باشد و قضاوت کند. آقای حسنی خو از سوی وزارت ورزش در جلسه هفت ساعته ما با کی روش حضور داشت و در این جلسات درباره تمام مسایل گفت وگو و تبادل نظر شد و در پایان این جلسات قرار شد کی روش بماند و کار را ادامه دهد.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی در این جلسات، دو درخواست داشت؛ نخست اینکه حمایت مادی و معنوی از تیم ملی برای حضور در رقابت های مقدماتی و نهایی انتخابی جام جهانی که فردا مرحله نخست آن قرعه کشی می شود، صورت گیرد. او هیچ نظری بر روی خود نداشت و تنها مسایل مادی تیم ملی را مدنظر داشت.

کفاشیان اضافه کرد: مساله دوم این بود که کی روش اعتقاد داشت مورد حمایت بخشی از ورزش نیست و این احساس را دارد که برخی آمدند تا او را حذف کنند اما وقتی نماینده وزارت ورزش حمایت خود را اعلام کرد، نظر کی روش برگشت و قرار شد در ایران حضور یابد و مجددا سکان تیم ملی را بر عهده گیرد.

وی ادامه داد: در روزهای آینده چند جلسه دیگر نیز با کی روش درباره نحوه ادامه کار خواهیم داشت.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: در این جلساتی که با کی روش داشتیم، آقای حسنی خو اطمینان داد که حمایت های مادی و معنوی و بویژه حمایت های معنوی انجام شود. خوشبختانه حمایت های مردمی نیز بسیار زیاد است و انتظار داریم ارگان ها و نهادها طرف حساب شان در بحث تیم ملی، فدراسیون باشد.

وی در خصوص قرعه کشی مقدماتی جام جهانی در کوالالامپور که فردا انجام می شود نیز گفت: دیشب سه نفر از مسوولان امور بین الملل فدراسیون را به کوالالامپور اعزام کردیم تا در مراسم قرعه کشی حضور یابند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت فعلی تیم ملی نیز گفت: تا چهار سال پیش وضعیتی نداشتیم که تیمی بخواهد با ما بازی کند اما در حال حاضر تمام تیم های رده اولی آسیا تقاضای بازی دوستانه با ایران را دارند و این نشان دهنده موقعیت خوب تیم ملی کشورمان بوده و امیدوارم همین روند ادامه یابد.
نظرات بینندگان