arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۲ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
رپورتاژ اگهی/

معرفی شیکسون به عنوان یکی از ده ایده برتر همایش «تدکس کیش»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
همایش دو روزه «تدکس کیش»، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در راستای انتشار ایده‌های ارزشمند و به ثمر رساندن اهداف گوناگونی که تعامل فرهنگ ایرانی با سایر جهانیان از مهم‌ترین آن‌هاست، به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

همایش «تدکس» کیش، یکی از رویدادهای وابسته به تد است که تلاش می‌کند تا با استفاده از محیط زیبای جزیره کیش، بستر مناسبی را برای ارتباط فرهنگ و تفکر ایرانی با نگرش سایر جهانیان ایجاد کند.

در «تدکس کیش»، مجموعه‌ای از افکار همگون و آینده‌نگر از نوآوران، طراحان، متخصصان، حامیان محیط‌ زیست و افرادی با دغدغه‌های اجتماعی دور یکدیگر جمع شدند تا به «ایده‌های ارزشمند برای انتشار» جامه عمل بپوشانند.

فروشگاه اینترنتی شیکسون  (www.shixon.com) یکی از برگزیدگان و ده ایده برتر این همایش بود که با ساختار نوین و کاربر پسند خود توانسته است به جایگاه مثبتی در بین فروشگاه های اینترنتی ایران برسد.

این فروشگاه که از مهر ماه سال 93 شروع به کار کرده است ، با طراحی زیبای خود در کنار ارائه محصولاتی متنوع و با کیفیت ، توانسته تحسین بسیاری از افراد فعال در این زمینه را برانگیزد .
مهدی جعفری مدیر شیکسون در مراسم همایش تقدیر از ایده های برتر (TEDxKish) گفت : شیکسون در همین مدت چند ماهه با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران نیز مواجه شده ، به طوری که در حال حاضر بیش از 120.000 بازدید روزانه داشته و تعداد سفارشات آن به قدری خوب است که شیکسون توانسته در بیش از 30 شهر ایران نمایندگی توزیع سفارش، راه اندازی نماید .
شیکسون پیشگام در فروش آنلاین تخصصی کالاهای مرتبط با مد و لباس در ایران است و مزیت اصلی آن در داشتن محصولاتی با کیفیت و زیباست ولی چیزی که بیش از همه توجه بیننده را به خود جلب می کند ، نحوه ارائه محصولات در سایت است .
جعفری افزود :تمامی لباسها و زیورآلات موجود در سایت درآتلیه اختصاصی شیکسون و توسط عکاسان حرفه ای ، عکس برداری می شوند و نکته قابلتوجه این است که همه محصولات دارای عکسهای صنعتی با کیفیت بالا ، از جزئیات کالا می باشد به نحوی که خریدار می تواند قبل از سفارش، همه ریزه کاریها و جزئیات محصول را به دقت بررسی نماید .
علاوه بر طراحی زیبا و کاربرپسند شیکسون ، نحوه بسته بندی و سرعت ارسال سفارش کاملا چشمگیر است  به طوریکه کالای سفارش داده شده توسط مشتری در بسته بندی های خیلی شیک و مقاوم و در سریعترین زمان ممکن ،به دست خریدار می رسد .
تیم خدمات پس از فروش شیکسون با بیان اینکه خریداران می توانند تا 10روز پس از دریافت سفارش ،در صورتی که از کیفیت کالای دریافتی رضایت نداشتند، نسبت به بازگرداندن آن اقدام نمایند ، باعث شده تا شیکسون خود را در سطح ایده ای جهانی به بازار معرفی نماید .
.به اعتقاد مدیر شیکسون تصاویر جذاب در کنار خدمات عالی تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش شیکسون ، دلیل اصلی محبوبیت روز افزون این فروشگاه آنلاین می باشد
نظرات بینندگان