arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

شريفي نيا: به پولسازي در سينما متهم هستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدرضا شريفي نيا بازيگر سينما و تلويزيون که در سريال «بي قرار ۲» به کارگرداني فلورا سام بازي مي کند از به پايان رسيدن اين مجموعه تلويزيوني در شهر پاريس خبر داد.

محمدرضا شريفي نيا بازيگر سينما و تلويزيون که اين روزها در دو مجموعه تلويزيوني «معماي شاه» به کارگرداني محمدرضا ورزي و «بي قرار ۲» به کارگرداني فلورا سام بازي مي کند، در گفتگو با مهر گفت: سريال «بي قرار ۲» به کارگرداني فلورا سام در مشهد در حال فيلمبرداري است و مجموع سکانس هاي اين مجموعه تلويزيوني تا دو هفته ديگر به پايان مي رسد و پس از آن با سفر به پاريس و فيلمبرداري سکانس هاي مورد نظر، سريال به پايان مي رسد.

وي با اشاره به بازي در سريال «معماي شاه» توضيح داد: علاوه بر سريال «بي قرار ۲» در سريال «معماي شاه» به کارگرداني محمدرضا ورزي نيز حضور دارم که بازي در اين مجموعه تلويزيوني همچنان ادامه دارد.

شريفي نيا درباره فعاليت هاي سينمايي خود گفت: در حال حاضر پيشنهاد مشخص بازي در فيلم سينمايي ندارم. واقعيت اين است اغلب فيلم هايي که بازي مي کنم در گيشه خريدار دارند و باعث فروش بالا در سينما شده اند و مي توان گفت براي اقتصاد سينما آورده بسياري دارد.

بازيگر فيلم سينمايي «ميهمان مامان» ادامه داد: سال گذشته فيلم « آنچه زنان درباره مردان نمي دانند» به کارگرداني قربان محمدپور فروش دو ملياردي داشت ولي متاسفانه با فضاي بدي که براي اين فيلم ايجاد شد فروش خوب آن تحت الشعاع قرار گرفت و بعد از آن با اتهام پولساز بودن و پولدار شدن روبرو شدم. اين در حالي است که در اين بين هيچ کارشناسي دلايل و نقاط قوت پولساز شدن برخي از فيلم ها را بررسي نکرد و اين فيلم ها مدام با چوب اتهام نواخته شدند.

شريفي نيا در پايان گفت: غير از فيلم هايي نظير «آنچه زنان درباره مردان نمي دانند»، فيلم هاي ديگري مثل «رسوايي» به کارگرداني مسعود ده نمکي،«ميهمان مامان» به کارگرداني داريوش مهرجويي، «اختاپوس» به کارگرداني جواد هاشمي و...نيز از پر فروش ترين ها در سينماي ايران بودند که همواره با موضع گيري هاي بي مورد مواجه شده اند اين درحالي است که بايد بررسي کنيم تا چه اندازه وجود فيلم هايي از اين دست مي تواند به اقتصاد سينماي ايران کمک مي کند.

منبع : باني فيلم
نظرات بینندگان