arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

سردار فضلي: آل‌سعود عليرغم فتنه‌هاي پنهان، امروز علني به ميدان آمده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: رژيم آل‌سعود که در گذشته به طور پنهان توطئه و فتنه انجام مي‌داد هم‌اکنون علني با تفکر عريان به ميدان آمده و در باتلاق يمن به واسطه اراده مقاومت اسلامي گير کرده است.

سردار علي فضلي در ششمين يادواره سردار شهيد برونسي و شهداي کارگري خراسان رضوي در تربت جام اظهار کرد: براي تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد رهبر معظم انقلاب بايد به امنيت توليد و مصرف کالاهاي داخلي توجه اساسي شود.

وي با اشاره به اتفاقات منطقه گفت: دشمنان قسم خورده اسلام امروز دست به دست هم داده و در قالب يک گروه به ميدان آمده‌اند.

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: رژيم آل‌سعود که در گذشته به طور پنهان توطئه و فتنه انجام مي‌داد هم‌اکنون با تفکر عريان به ميدان آمده و در باتلاق يمن به واسطه اراده مقاومت اسلامي گير کرده است.

وي گفت: آحاد مردم به همراه علما در جنگ تحميلي هشت ساله تحت رهبري امام (ره) به ميدان آمدند و شيعه و سني با بهره‌گيري از امدادهاي غيبي و دعاهاي خير و اخلاص در عمل دشمن را تسليم کردند.

سردار فضلي از برگزاري يادواره شهداي کارگري به عنوان نمايي زيبا از وحدت شيعه و سني ياد کرد و گفت: اين يادواره‌ها دشمنان را به هراس و لرزه انداخته است.

وي در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه هيچگاه کارگران زير بار منت نرفتند و در عرصه‌هاي مختلف انقلاب پيشتاز هستند، افزود: 14 هزار کارگر جان عزيز خود را فداي اسلام و انقلاب کردند، شربت شهادت نوشيدند و در دفاع مقدس شيعه و سني همه خودشان را خوزستاني مي‌دانستند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان