arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۲۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

روزي نوبت ما مي‌شود که 4، 5 گل بزنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مربي تيم فوتبال استقلال در واکنش به کري پرسپوليسي‌ها مبني بر اينکه چندين گل به آبي‌پوشان خواهند زد گفت: آرزو بر جوانان عيب نيست.

جواد زرينچه در خصوص آمادگي بازيکنان استقلال براي رويارويي با پرسپوليس اظهار داشت: خوشبختانه همه بازيکنان را در اختيار داريم و فکر مي کنم سجاد شهباززاده مشکلاتي داشته باشد همچنين عنايتي و چند بازيکن ديگر هم تب و لرز دارند که پزشکان در حال مداواي آنها هستند.

وي در مورد اينکه پرسپوليسي‌ها کري زيادي مي‌خوانند و معتقدند مي‌توانند 4، 5 گل به آبي‌پوشان بزنند يادآور شد: آرزو بر جوانان عيب نيست.

مربي استقلال در مورد شکست اين تيم مقابل تراکتورسازي تصريح کرد: به هر حال ورزش فوتبال است و با هيچ رشته‌اي نمي‌توان آن را مقايسه کرد من به تراکتورسازي تبريک مي‌گويم آنها پيروزي خوبي به دست ‌آوردند به هر حال يک روز هم نوبت ما مي‌شود که 4، 5 گل به ثمر برسانيم.

زرينچه افزود: قشنگي فوتبال به همين است که برد و باخت آن قابل پيش‌بيني نيست خيلي‌ها از نتيجه خوشحال مي‌شوند و خيلي‌ها ناراحت اما قشنگي فوتبال به همين موارد است مهمترين چيز در فوتبال اين است که جوانان را بتوانيم جذب کنيم تا به سمت ورزش بيايند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان