arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

وزيرخارجه سعودي: در کمپ ديويد درباره جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هسته‌اي توافق کرديم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزير خارجه جديد عربستان سعودي تاکيد کرد در اجلاس کمپ ديويد در آمريکا، درباره جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هسته‌اي توافق شد.

به گزارش شبکه تلويزيوني اسکاي نيوز عربي، وزير خارجه عربستان سعودي تاکيد کرد: در اجلاس کمپ ديويد درباره جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هسته اي توافق شد.

"عادل بن احمد جبير" گفت:" يکي از اهداف مهم اجلاس کمپ ديويد، جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هسته اي بود که اين مسئله با موافقت همه طرف ها همراه شد. "

الجبير افزود: "ما در اجلاس کمپ ديويد تلاش کرديم بر اين مسئله تاکيد کنيم که هدف اصلي جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هسته‌اي است و بايد همه راه هاي دستيابي به سلاح هسته اي بسته شود. همه طرف ها با اين مسئله موافقت کردند و منتظر نتايج ملموسي در اينباره هستند. "

وي همچنين گفت: ما براي تامين سلاح براي مخالفان "ميانه رو" در سوريه تلاش خواهيم کرد. ما به دنبال راهي براي انتقال قدرت در سوريه هستيم که بشار اسد( رئيس جمهور کنوني سوريه) بخشي از آن نباشد.

وزير امور خارجه عربستان در بخشي ديگر از سخنانش مدعي شد: ما اعلام کرديم اجازه 5 روز آتش بس را با اهداف انساني خواهيم داد، اما متاسفانه نيروهاي انصارالله به آتش بس پايبند نبوده اند.
نظرات بینندگان