arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۴

رایزنی مقتدا صدر با فرماندهان گردان‌های صلح

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر جریان صدر در دیدار با فرماندهان گردان‌های صلح در جریان تحولات اوضاع جبهه‌های جنگ قرار گرفت و توصیه هایی به فرماندهان و نیروهای تحت امر آنها کرد.

به گزارش تسنیم، مقتدا صد رهبر جریان صدر با فرماندهان نظامی گردان‌های صلح دیدار کرد و در جریان اوضاع جبهه های جنگ با داعش و پیروزی هایی که این نیروها علیه تروریست ها رقم زده‌اند قرار گرفت.

دفتر صدر با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر بیان کرد: مقتدا صدر پیروزی های به دست آمده از سوی گردان های صلح را مورد تمجید قرار داده است و توصیه هایی به آنها برای پشت سر گذاشتن موانع موجود در جهاد علیه دشمنان وطن و انسانیت تا تحقق پیروزی کرد.

دیدار رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با معصوم

از سوی دیگر بابکر زیباری رئیس ستاد مشترک ارتش عراق با فواد معصوم رئیس جمهوری عراق دیدار و گفتگو کرد.

وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام این مطلب اعلام کرد: زیباری با فواد معصوم تحولات امنیتی را مورد رایزنی قرار داد در این دیدار انور حمد امین و تعدادی از افسران عالی رتبه حضور داشتند.

وزارت دفاع عراق بیان کرد: همه بر ضرورت همدلی و همبستگی تلاش های سیاسی و امنیتی در مرحله آینده به ویژه پس از موفقیت نیروهای امنیتی مورد حمایت نیروهای مردمی و عشایری در آزاد سازی بیشتر مناطق تحت اشغال داعش تاکید کردند.

معصوم در این دیدار تاکید کرد: ارتش عراق مورد حمایت سیاسی است و این نقش موثری برای رقم زدن سرنوشت نبرد ضد داعش در روزهای آینده می دهد.

در این دیدار بابکر زیباری حمایت گسترده از سوی سیاستمداران که در راس آنها فواد معصوم رئیس جمهوری عراق قرار دارد را مورد تمجید قرار داد و افزود: این حمایت نقش موثری درجبهه های جنگ دارد.

همزمان فرمانده نیروی هوایی نیز به تشریح عملیات های نیروی هوایی شامل حمایت از نیروهای زمینی و حملات به مراکز داعش پرداخت.
نظرات بینندگان