arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۴

جماران: وزيران احمدي نژاد حزب تشکيل دادند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 يکي از نزديکان محمود احمدي نژاد در گفت و گو با جماران، درباه زمزمه هايي که در خصوص تشکيل حزب جديد توسط برخي از وزيران احمدي نژاد شنيده مي شود، اظهار کرد: جمعي از وزيران و معاونان رئيس جمهور در دولت نهم و دهم تصميم گرفته اند که يک مجموعه اي را تحت عنوان "جبهه ياران کارآمدي و تحول ايران اسلامي" که مخفف "يکتا" است را تاسيس کنند.

وي افزود: البته براي تاسيس اين مجموعه هيچ نوع استمزاج و نظرخواهي از احمدي نژاد صورت نگرفته است و اين موضوع اصولا به آقاي احمدي نژاد يا نزديکان وي ارتباطي ندارد؛ در واقع اين موضوع ابتکاري است که از طرف وزيران و معاون رئيس جمهور دولت قبل صورت گرفته است.

يک فرد نزديک به رئيس دولت هاي نهم و دهم تصريح کرد: اين مجموعه از 17 عضو سابق دولت شده است که رياست اين شورا به عهده مصطفي محمد نجار وزير کشور دولت دهم است.

وي ادامه داد: جداي از محمد نجار، دوستان ديگري مثل آقايان طريقت منفرد، فريدون عباسي، مسعود زريبافان، حميدرضا حاجي بابايي، کامران دانشجو، کامران باقري لنکراني و... در اين مجموعه حضور دارند. اين موضوع را تاکيد کنم افرادي که در اين مجموعه هستند اصلا با محمود احمدي نژاد در ارتباط نيستند و اقاي زيبافان هم در مصاحبه اي که اخيرا انجام داده حرفهاي تندي درباره اقاي احمدي نژاد زده است.

وي درباره هدف از تشکيل حزب توسط برخي اطرافيان سابق احمدي نژاد نيز گفت: هدف اصلي اين حزب را نمي دانم بايد از خودشان سوال کنيد .

اين فرد نزديک به دولت هاي نهم و دهم درباره واکنش اقاي احمدي نژاد به اين اقدام برخي وزيران سابقش، گفت: در جلسه ولنجک وقتي اين موضوع را گفتم، ايشان واکنش خاصي نشان نداند و سکوت کرد. مگر اينکه اين افراد بيايند و خودشان را منتصب به آقاي احمدي نژاد کنند ان وقت آقاي احمدي نژاد مي گويد اينها به من ارتباطي ندارند، ولي اينها خودشان را منتصب نکردند .

وي درباره اينکه تشکلي که اخيرا راه اندازي شده براي انتخابات مجلس برنامه دارد يا خير؟ تاکيد کرد: من خبر ندارم ولي قاعدتا وقتي در چند ماه به انتخابات مجلس مانده حزبي تشکيل مي شود. طبيعتا يک نيم نگاهي به انتخابات مجلس هم دارند و تلاش مي کنند که براي حضور در انتخابات ليست بدهند و فعال باشند. ولي اينکه اينها با اصولگرايان با چه نسبتي قرار مي گيرند اينها چيزهايي هست که خودشان بايد دنبال و پيگيري کنند .
نظرات بینندگان