arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۴

سردار نقدی: نباید ماهواره‌ها را با اجبار از بین خانواده‌ها جمع کرد / باید با مردم بحث و آن ها را قانع کنیم

در واقع باید از درون انضباط ایجاد کرد؛ زیرا اگر باور قلبی نباشد هیچ کاری به ثمر نخواهد نشست که در این راستا تشکیل حلقه‌های صالحین می‌تواند نقش قابل توجهی داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سردار نقدی: نباید ماهواره‌ها را با اجبار از بین خانواده‌ها جمع کرد / باید با مردم بحث و آن ها را قانع کنیم
رئیس بسیج سازمان مستضعفین گفت: نباید ماهواره‌ها را با اجبار از بین خانواده‌ها جمع کرد، بلکه باید با استفاده‌کنندگان آن به بحث نشست و آن‌ها را قانع کرد. در واقع باید از درون انضباط ایجاد کرد؛ زیرا اگر باور قلبی نباشد هیچ کاری به ثمر نخواهد نشست که در این راستا تشکیل حلقه‌های صالحین می‌تواند نقش قابل توجهی داشته باشند.

به گزارش «انتخاب»، سردار نقدی افزود: در جنگ سخت تکلیف مردان سنگین‌تر بود، ولی در جنگ‌نرم تکلیف زنان مملکت سنگین‌تر است؛ چراکه علاوه بر توجه به عقاید و باورهای خود وظیفه تربیت فرزندان را نیز بر عهده دارند. همچنین حلقه‌های تربیتی و فعالیت‌های عمیق سازندگی معنوی کاری پایه‌ای و اساسی است و در اصل محکم‌ترین سد در مقابل تهاجم فرهنگی است؛ لذا نباید از توجه به آن غافل شد.

سردار نقدی با اشاره به تحریم‌ها، تصریح کرد: همه همت مسوولان کشور در راستای رفع تحریم‌ها است و این موضوع مقوله‌ای است که هم ملت و هم دولت در آن اتفاق‌نظر دارند و در مذاکرات اهتمام زیادی نسبت به آن وجود دارد؛ چرا که ما بر این باور هستیم اگر تحریم‌ها برداشته نشود اصلاً توافقی نباید صورت گیرد، با همه این‌ها ما قصد داریم با اقتصاد مقاومتی درون‌زا این مشکلات را حل کنیم، لذا امسال یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای کوچک تولیدی اعطا خواهیم کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: همه ما باید با هم یک‌دل و یک‌صدا شویم تا چرخ صنعت و تولید بچرخد، از این رو برنامه‌ریزی در اینجا است که حائز اهمیت می‌شود، به همین خاطر ما مسائل را با جدیت پیگیری خواهیم کرد تا گام مثبتی در این زمینه برداشته باشیم.
نظرات بینندگان