arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴

پيرموذن: 24 خرداد 92 روز پايان‌دهي به پروژه ايران هراسي در جهان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نماينده مردم اردبيل در مجلس شوراي اسلامي گفت: انتخاب 24 خردادماه 92 روز تحقق حماسي سياسي ملت با انتخاب بزرگ دکتر روحاني، روز بارور شدن اميد ايرانيان، ثبات و آرامش بخشي به اقتصاد و پايان دهي به پروژه ايران هراسي در جهان است.

کمال الدين پيرموذن در نطق ميان دستور جلسه علني امروز (چهارشنبه) مجلس شوراي اسلامي به تحريم هاي ظالمانه عليه کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز همه ايرانيان از اين که درآمد سرانه مردم به واسطه تحريم ظالمانه و سوء مديريت ها کاهش يافته ناراحت هستند.

وي ادامه داد: بياييد مطالبات واقعي مردم را گم نکنيم . بياييد منافع ملي را بر منافع دسته، باند و گروه خود مقدم بداريم و با تاسي از فرمايشات رهبري با همدلي و همزباني نگذاريم با اختلاف و غفلت، آبروي نظام، مجلس و دولت در معرض خطر قرار گيرد و ملت در مشکل باشند.

نماينده مردم اردبيل با بيان اين که ويژه خواران پرسابقه، اختلاسگران و تشنج آفرينان خودسر بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد ساخته اند، اضافه کرد: مصلحت ايران و نظام ايجاب مي کند از شخصي و گروهي کردن فعاليت در مراکز تصميم گيري اجتناب شود و به جاي محکوم کردن همديگر و بزرگ کردن معايب ديگران به درد واقعي مملکت برسيم.

پيرموذن افزود: در جهت افزايش سرمايه ارزشمند اجتماعي نظام، دادستاني محترم ممنوع التصوير بودن رييس جمهور دولت اصلاحات را لغو کند چرا که اعتماد به افراد نيز يکي از عناصر سيستم ارزشي ما است.

وي يادآور شد: چرا به فرموده امام راحل که اشعار کرده اند که فرق است بين نظارت و استيضاح و بين عيب جويي و انتقام گيري؛ بهاي کافي و وافي نمي دهيم؟

اين نماينده مجلس شوراي اسلامي سالگرد مرحوم علي شريعتي را تسليت گفت و افزود: دکتر علي شريعتي، هنگامي که جمله تاريخي «ديروز همسايه ام از گرسنگي مرد، در عزايش گوسفندها، سربريدند» را بيان کرد، گويا وضع امروز ما را به خوبي حدس مي زد که چگونه خواست واقعي مردم مورد غفلت قرار خواهد گرفت و بديهي ترين حق مردم، ناديده گرفته شده و منافع باندي و گروهي ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

پيرموذن گفت: نقش بارز و تعيين کننده اردبيلي ها، در تاريخ ايران غير قابل انکار است، اردبيلي ها مطالبات انباشت شده فراواني دارند، محروميت هاي تحميلي قاجار و پهلوي، مزيت هاي سرزمين استان اردبيل و نقش تاثيرگذار آن در تاريخ، تمدن، تدين، تشيع، توسعه و اقتدار کشور، غايت شايسته اي از دولت، مجلس و ثروت ملي را مي طلبد.

پيرموذن تصريح کرد: اميدوارم عزيزان در گرامي داشت سزاوار روز ملي استان اردبيل، تصويب لايحه منطقه آزاد تجاري –صنعتي اردبيل و در تدوين و تصويب برنامه ششم توسعه، به نحو شايسته به داد اردبيل و اردبيلي ها برسند چرا که در دوره صفويه که اوج اعتلاي اردبيل بوده، تنها نام مقدس بودن براي شهر ما و آباداني براي اصفهان و قم رقم خورده است.

اين نماينده مجلس نطق خود را اين گونه پايان داد: داني چرا که ايران جاويد و سربلند است؟ اين سرزمين غريب وابسته حسين است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان