arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۴

رد شايعه اختلاف و درگيري در اردوي تيم‌ملي واليبال

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرپرست تيم ملي واليبال ايران با تکذيب هر گونه اختلاف و درگيري در اردوي تيم ملي و با اشاره به تغيير قوانين فدراسيون جهاني، در اهميت تعداد بردهاي يک تيم در جدول رده‌بندي گفت: با اين شرايط محکوم به پيروزي بر لهستان هستيم و نبايد در بازي‌هاي خانگي بازنده باشيم.

امير خوش‌خبر اظهار کرد: با تغيير قوانين FIVB شرايط ما بسيار حساس شده است. ما بايد لهستان را شکست دهيم. به بازيکنان هم گفتم محکوم به برد در بازي امروز هستيم زيرا تعداد بردهاي يک تيم شرايط را براي صعود مشخص مي‌کند. البته قرار نبود که تعداد بردهاي يک تيم از امتيازهاي آن مهم‌تر باشد اما گويا به طور آزمايشي فقط براي ليگ جهاني امسال اين قانون لحاظ شده است.

وي با تکذيب هر گونه درگيري و اختلاف در اردوي تيم ملي گفت: من 10 سال است که سرپرست تيم ملي هستم. هيچ گاه اين هميت و همدلي بين بازيکنان وجود نداشت. من قويا هر گونه اختلاف و درگيري بين بازيکنان يا کادر فني را تکذيب مي‌کنم. نمي‌دانم چرا برخي به اين مسائل مي‌پردازند. اما اطمينان مي‌دهم که هيچ اختلافي در اردوي تيم ملي نيست.
خوش‌خبر درباره شايعات منتشر شده مبني بر جدايي فرهاد ظريف از تيم ملي گفت: ظريف قبل از شروع مسابقه‌ها به شدت از ناحيه مچ دست احساس درد مي‌کرد. حتي در آمريکا براي او وقت ام آر آي گرفتيم. در جريان مسابقه‌ها هم خودش با درد بازي مي‌کرد و شايد همين موضوع باعث شد که نتواند آن ظريف هميشگي باشد. حالا هم به آسيب ديدگي‌اش پرداخته و همچنين از نظر شرايط روحي اعتماد به نفسش را بازيافته است. قرار نبود که کسي جايگزين ظريف باشد اما وقتي در شرايط اضطرار مرندي به زمين آمد عملکرد بسيار خوبي داشت و کواچ متقاعد شد که فعلا از او بهره ببرد. مرندي بازيکن بسيار خوب و باانگيزه‌اي است که در بازي‌هاي ليگ برتر نيز بسيار قابل قبول کار کرد.

سرپرست تيم ملي تاکيد کرد: ظريف از تيم ملي جدا نشده. حتي ديشب شام را با ما صرف کرد. او تمرين‌هايش را با جديت دنبال مي‌کند و قطعا هر وقت کادر فني تشخيص دهد به ترکيب اصلي بازمي‌گردد. ظريف يکي از بازيکنان بااخلاق تيم ملي است که در سال‌هاي گذشته همواره براي واليبال ايران زحمت کشيده و نبايد با حرف‌هاي مطرح شده درباره اختلاف و درگيري در تيم ملي، براي او و ساير بازيکنان حاشيه ايجاد کنند.

سرپرست تيم ملي واليبال همچنين درباره مصدوميت کورک ستاره تيم واليبال لهستان در بازي با ايران گفت: ما زياد به اين موضوع اهميت نمي‌دهيم زيرا معتقدم که نبايد براي ما حضور يک بازيکن در تيم حريف تفاوت داشته باشد. البته کادر فني تيم ملي برنامه‌هايش را طوري تنظيم کرده که اگر کورک بازي کند يا غايب باشد، تيم ايران به مشکل نخورد.

 قطعا کورک يکي از موثرترين بازيکنان تيم لهستان است که تا اينجا نقش بسيار زيادي در موفقيت اين تيم داشت. البته کادر فني تيم لهستان و مربيان اين تيم سعي مي‌کنند تا غيبت کورک را بي‌اهميت جلوه دهند و بگويند که اساسا دغدغه‌اي از اين جهت ندارند اما همين اظهار بي‌تفاوتي آن‌ها نشان مي‌دهد که کاملا روي اين موضوع حساس هستند. به هر حال ما براي برد بازي مي‌کنيم. جاي اشتباه نداريم و بايد پيروز شويم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان