arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۱۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۳ - ۰۶ تير ۱۳۹۴

سرمربي لهستان: پيروزي تيم ايران را تبريک مي گويم/ كوبياك: باختمان را دربازي دوم جبران مي كنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان با تبریک به تیم ایران بابت برتری در این دیدار حساس، گفت: این نتیجه را در دیدار یکشنبه شب جبران خواهیم کرد.

به گزارش انتخاب، میخائیل کوبیاک در نشست خبری پس از بازی با تیم ملی ایران و شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ایران افزود: ایران نمایش بسیار خوبی داشت و به همین علت آنان را شایسته تبریک می دانم.

وی گفت: داوران عملکرد خوبی نداشتند و معتقدم تصمیمات داور باید به سود هر دو تیم باشد نه اینکه شرایط ورزشگاه بر وی تأثیر بگذارد.

کوبیاک با اشاره به اینکه تماشاگران ایرانی تاثیر زیادی در برتری تیم میزبان داشتند، افزود: در بازی یکشنبه شب نمایش بهتری خواهیم داشت و تنها به پیروزی فکر می کنیم.

تیم ایران با کسب این پیروزی 15 امتیازی شد و لهستان نیز به امتیاز 17 دست یافت.

سرمربي لهستان: پيروزي تيم ايران را تبريک مي گويم

سرمربی تیم والیبال لهستان گفت: این برد را به تیم ملی والیبال ایران تبریک می گویم و امروز کار ما در برابر ایران بسیار سخت بود.

استفان آنتیگا در نشست خبری پس از بازی نخست تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران افزود: ایران خیلی بهتر از ما بود و همه سرویسهای بازیکنان ایرانی ما را به دردسر انداخته بود.

وی درباره جو حاکم بر مسابقه گفت: من به تیم ایران بابت داشتن چنین تماشاگرانی تبریک می گویم اما همه چیز تمام نشده است و در بازی روز یکشنبه همه تلاشمان را برای جبران باخت بکار خواهیم بست.

انتیگا در مورد اعتراض ناظر بازی به نیمکت تیم لهستان اظهارداشت: موضوع مهمی نبود، همکاران من، کادر فنی تیم و بازیکنان ذخیره در جای خود نشسته بودند اما تحرک بیش از حد کادر فنی موجب اعتراض ناظر مسابقه واقع شده بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
1
15
یکشنبه 3-0 میبریمتون! این فشار از روی ما برداشته شد و میرزاجانپور عزیز هم سرحالتر میشه!
نظرات بینندگان