arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۴ - ۱۸ تير ۱۳۹۴

دستور ربيعي برای رسيدگي به حادثه ذوب آهن اصفهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 وزير تعاون، کار ورفاه اجتماعي در پيامي تسليتي به جامعه توليد وکار ضمن ابراز همدردي با خانواده کارگران متوفي در حادثه ناشي از کار شرکت ذوب آهن اصفهان دستور رسيدگي به موضوع را صادرکرد.

در پيام علي ربيعي آمده است متاسفانه در ايام شبهاي قدر ودرآستانه اذان صبح بر اثر حادثه ناشي از کار سه نفر از کارگران سخت کوش کشور که در يکي از سخت ترين مشاغل کشور براي تحقق اهداف توسعه ملي در تلاش بودند جان خود را از دست دادند. وي همچنين براي رسيدگي به موضوع معاون روابط کار اين وزارتخانه را مامور بررسي علت بروز حادثه کرده و هياتي را به سرپرستي معاون روابط کار وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعي وبازرسان کار به استان اصفهان اعزام کرد.

وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي معاون روابط کار خود را مکلف کرد ظرف مدت سه روز دلايل بروز حادثه را به وي گزارش نمايد. ربيعي همچنين رييس سازمان تامين اجتماعي را مکلف کرد تا امکانات درماني لازم را در مراکز درماني استان ودر صورت لزوم خارج از استان براي مصدومان فراهم سازد. همچنين مديرکل تعاون ، کار ورفاه اجتماعي استان اصهان نيز مکلف شد تا با مراجعه به خانواده درگذشتگان و مصدومان اقدامات لازم را بعمل آورد.

گفتني است در ساعات چهار بامداد امروز سه نفر از کارگران شرکت ذوب آهن اصفهان در حادثه انفجار کانورتور شرکت ذوب آهن اصفهان فوت شدند و 6 نفر نيز در اين حادثه دچار مصدوميت شدند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان