arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۹ - ۲۲ تير ۱۳۹۴
ادارات مالیاتی تعطیلی عید فطر باز هستند

دریافت ۲ میلیون اظهارنامه مالیاتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس سازمان مالیاتی از دریافت ۲ میلیون فقره اظهارنامه مالیاتی خبرداد و گفت: ادارات مالیات در تعطیلات عید فطر باز هستند.

به گزارش فارس، علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور امروز در حاشیه همایش اعضای برنامه‌ریزی برنامه ششم توسعه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال فارس که تاکنون چه تعداد اظهارنامه مالیاتی دریافت شده است اظهار داشت: تاکنون 2 میلیون و 31 هزار مودی از کل 5 میلیون مؤدی مالیاتی اظهار نامه‌های مالیاتی خود را ارائه کرده‌اند.

وی تأکید کرد: در هفته آخر تیرماه معمولاً بیش از 60 درصد اظهارنامه ها دریافت می‌شود و به همین علت چند روز پایانی برای سازمان مالیاتی بسیار حائز اهمیت است.

عسکری با بیان اینکه امسال ماه مبارک رمضان با زمان ارائه اظهار نامه های مالیاتی تقارن داشت، تصریح کرد: دقیقا تعطیلات عید فطر با روزهای آخر ارائه اظهار نامه مالیاتی همزمان شده و به همین علت برای سازمان مشکل ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان مالیاتی اعلام کرد: به‌دلیل تعطیلات عید فطر روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری ادارات مالیاتی باز بوده و پاسخگوی مؤدیان هستند. همچنین در صورتی که روز شنبه عید فطر باشد روز یکشنبه آن نیز ادارات مالیاتی باز خواهند بود.

وی تأکید کرد: فقط در تعطیلات پیش رو روز عید فطر برای سازمان تعطیل است و مابقی روزها مؤدیان می توانند مسائل مالیاتی خود را پیگیری کنند.
نظرات بینندگان