arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۴

انصارالله: پیشروی مزدوران سعودی در عدن دروغ محض است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصار الله گفت:تبلیغات رسانه های وابسته در مورد پیشروی سعودی ها در عدن دروغ محض است و نیروهای ما روز گذشته توانستند زمام امور را به دست گرفته و حملات مزدوران سعودی را دفع کنند.

به گزارش پایگاه خبری حضارم نت ،عبدالسلام در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت: تحولات عدن از سه شنبه گذشته تاکنون به هیچ وجه نیروهای مقاومت مردمی را غافلگیر نکرد و نیروهای مقاومت مردمی توانستند شمار زیادی از رهبران تروریست ها ومزدوران عربستانی در عدن را کشته و شماری دیگر را به اسارت بگیرند.

وی افزود: تحولات عدن نشان داد مزدوران عربستانی و تروریست های القاعده هیچ جایگاه مردمی نه درعدن ونه هیچ جای دیگر از خاک یمن ندارند و تبلیغات رسانه های وابسته به دشمن ( سعودی ها) درباره پیشروی آنها در عدن دروغ محض است .

عبدالسلام ادامه داد:اهالی یمن امروز متجاوزان را به خوبی شناخته ودانستند که آنها نمی توانند هیچ گونه پیشروی در این منطقه داشته باشند و همراهی عربستان در بمباران این مناطق نیز نتوانست توطئه های آنها را عملی سازد.

وی با تقدیر از شجاعت نیروهای مقاومت مردمی یمن متشکل از ارتش وکمیته های مردمی گفت: هدف آنها چیزی جز دفاع ودفع تجاوز دشمن و تروریست های القاعده و داعش نیست.

عربستان با ائتلاف 9 کشور عربی منطقه به جز عمان به همراهی آمریکا از ششم فروردین سال جاری حملات گسترده ای را علیه یمن آغاز کرد تا عبد ربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابیون یمنی که امنیت شهرهای یمن را تامین می کنند، جلوگیری کند.

بر اثر این حملات تاکنون بیشتر تاسیسات زیربنایی، خدماتی، بیمارستان ها، مدارس و خانه های مردم یمن ویران و هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک کشته و یا مجروح شده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان