arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۴

پشت صحنه «پايتخت۴» به روي صحنه مي‌رود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عليرضا نجف زاده سرپرست گروه کارگرداني سريال پايتخت از رونمايي پشت صحنه پايتخت در شبکه يک خبر داد.

عليرضا نجف‌زاده سرپرست گروه کارگرداني سريال «پايتخت» گفت: ما يک پشت صحنه‌ي جذاب از «پايتخت 4» آماده کرديم که به روي آنتن خواهد رفت. پشت صحنه «پايتخت» از خود آن براي مردم جذاب‌تر و دوست داشتني‌تر خواهد بود. پشت صحنه «پايتخت 4» تا آخر هفته جاري از شب يک سيما به روي آنتن مي‌رود اما مشخص نيست تلويزيون چه زماني را براي پخش در نظر گرفته باشد.

بنا بر اين گزارش، مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسيما در آخرين نظرسنجي خود ازمردم تهران در‌باره سريال‌هاي ماه مبارک رمضان، «پايتخت4» را به عنوان پربيننده‌ترين سريال ماه رمضان امسال معرفي کرد. طبق نظرسنجي مرکز پژوهش و سنجش افکار که از 4200 نفر از مردم مناطق مختلف تهران به عمل آمده است، سريال‌هاي «پايتخت4» و «دردسرهاي عظيم2» بيشترين ميزان بيننده ورضايت را به خود اختصاص ‌دادند‌ و بسياري از مخاطبان خواهان نمايش پشت صحنه اين مجموعه پرطرفدار شدند.

مرکز امور نمايشي سيما(سيما فيلم) پيش بيني مي‌کند اين پشت صحنه جذاب که توسط شهاب احمدلو و رضا امينيان تصويربرداري شده با استقبال بالايي مخاطبان همراه شده و فرصت مجددي است تا مردم بار ديگر شخصيت هاي محبوب خود را در اين سريال تماشا کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان