arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۱۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۳ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

تتلو بازیگر فیلم مسعود کیمیایی می شود؟

امیر تتلو در تازه ترین مطالب منتشر کرده در صفحه اینستاگرام خود ، از علاقه برای بازی کردن در فیلم های مسعود کیمیایی صحبت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امیر تتلو در تازه ترین مطالب منتشر کرده در صفحه اینستاگرام خود ، از علاقه برای بازی کردن در فیلم های مسعود کیمیایی صحبت کرد .

او که این روزها حاشیه ساز شده است، در اینستاگرام خود نوشت:

راستى خيلى از تتليتيام ميگن چرا فيلم سينمايى بازى نميكنى ؟؟؟

راستش از لحاظ مجوزى فكر نميكنم مشكلى باشه چون آقاى نوش آبادى كه با مصاحبه ى  اخيرشون نشون دادن كه مارو بخشيدن و بسيار به ما لطف داشتن و دكتر ارجمند و آقاى  مُرادخانى هم كه عشقن و هميشه مارو با آغوش باز پذيرفتن و تشويق و حمايت و شرمندمون كردن و منم كه يه شاگردشونم و باعث افتخارمه در خدمتشون باشم !!

راستش ما كارگردانهاى هنرمند و خفن زيادى داريم اما دوست داشتم اولين كارم با استاد "كيميايى" يا استاد "اردشير احمدى" باشه ولى ايشون ( آقاى كيميايى) رو از نزديك اصلا نميشناسم و افتخار آشنايى باهاشون رو نداشتم تا حالا !!!

 اينه كه اگه افتخار آشنايى و تمايل ايشون براى ساخت كار رو كسب كردم يا بودجه ى كافى و تمايل و ايده ى ساخت كار رو اردشير داشت ، حتما در آينده فيلم يا حتى سريال هم بازى خواهم كرد البته موزيك كار رو هم حتما تيم خودمون به عهده میگیره ! به امید خدا ...

شفاف
نظرات بینندگان