arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

طرح‌ مسکن اجتماعی روی کاغذ ماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو کمیسیون عمران مجلس، با انتقاد از رها کردن طرح مسکن اجتماعی از سوی دولت، گفت: متاسفانه طرح های ارایه شده از سوی دولت در خصوص خانه دار کردن مردم تنها در حد وعده و کاغذبازی بوده است.

حامد قادرمرزی درگفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد ازعملکرد ضعیف دولت دربحث مسکن، گفت: وزارت راه و شهرسازی همزمان با دولت یازدهم طرح مسکن اجتماعی را پیشنهاد کرد که متاسفانه با مدیریت ضعیف نه تنها دراین بخش موفق نبود،بلکه طرح مسکن مهر را نیز نیمه کاره رها کرد.

طرح مسکن اجتماعی درحد شعار و حرف باقی مانده است

نماینده مردم قروه و دهگلان درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اجرایی شدن طرح مسکن اجتماعی در حد شعار و حرف باقی مانده است، افزود: متاسفانه دو سال از عمر دولت یازدهم گذشته اما هیچ برنامه جامعی در خصوص خانه دار شدن مردم ارایه نشده است.

رئیس کمیته عمران شهری و روستایی مجلس،با تاکید براینکه دولت باید با رفع نواقص طرح مسکن مهر در راستای بهبود وضعیت مسکن در جامعه اقدام کند، تصریح کرد: ارایه طرح مسکن اجتماعی درحالی که مسکن مهر نیمه‌کاره رها شده به مثابه از این شاخه به آن شاخه پریدن دولت است.

واحدهای مسکن مهر سال هاست نیمه‌کاره رها شده است

وی با بیان اینکه اغلب واحدهای مسکن مهر درشهرهای مختلف کشور با پیشرفت فیزیکی 50 درصد و بیشتر نیمه کاره رها شده اند، افزود: دولت یازدهم باید با ارایه برنامه شفاف نسبت به مسکن نگرانی‌های مردم دراین حوزه را رفع کند.

قادرمرزی با تاکید براینکه تاکنون جلسات بی‌شماری برای تعیین تکلیف وضعیت مسکن در کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است، تاکید کرد: خواسته مجلس از دولت رفع اشکالات و نواقص طرح مسکن مهر و بعد از آن اجرای طرح جدید مسکن اجتماعی است.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: متاسفانه طرح‌های ارایه شده ازسوی دولت در خصوص خانه‌دارکردن مردم تنها در حد وعده و کاغذبازی بوده است.
نظرات بینندگان