arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۴

اسرائیل با 200 تا 400 بمب اتمی تهدید کننده جامعه جهانی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت:برابرگزارش های برخی منابع معتبر بین المللی رژیم صهیونیستی اسرائیل اکنون 200 تا 400 بمب اتمی داشته و با این بمب ها تهدیدکننده جامعه جهانی است.

سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید روز جمعه در نهمین یادواره شهدای گمنام در روستای ییلاقی خوش واش شهرستان آمل افزود: متاسفانه غربی ها در سالهای اخیر مسئله هسته ای ایران را بهانه ای برای پنهان و منحرف کردن افکار عمومی جهانی از تولید بمب و سلاح های کشتارجمعی اسرائیل قرار داده اند.

وی با تاکید براینکه امروزبایدجامعه جهانی راازموضوع صلح آمیزبودن برنامه هسته ای ایران به درستی آگاه کرد،گفت:درسالهای اخیر جمهوری اسلامی ایران همه نوع همکاری با آژانس بین المللی انرژی در سایت نطنز، فردو، اراک و پارچین را داشته و این چه ادعای واهی است که کشورهای غربی درمورد بازرسی از موضوع هسته ای دارند.

وی با بیان اینکه جابه جایی یک میز و یا یک قاب عکس در سایت های هسته ای ایران به طور دقیق زیرذره بین بازرسان آژانس قرار دارد، تصریح کرد: آیا بازرسان آژانس تاکنون ازسایت های تولید بمب های اتمی و سلاح های کشتار انسانها در اسرائیل که غنی سازی را تا 90درصد دارد، بازرسی کرده اند؟

سرلشگرپاسدار رشید ادامه داد: کشورهای غربی و حامیان این رژیم در10 سال گذشته دستیابی جمهوری اسلامی به دانش و چرخه سوخت هسته ای را بر علیه ما همانند طبل جنگ می زدند.
جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد:مواضع جمهوری اسلامی ایران در استفاده از دانش و انرژی هسته ای کاملا صلح آمیز و در خدمت منافع مردم کشوراست و حتی رهبرانقلاب به صراحت تولید، نگهداری و بکارگیری بمب اتم را در کشور حرام اعلام کردند.

وی افزود:رژیم ظالم اسرائیل درسکوت و البته حمایت کشورهای غربی اعلام می کند، ما تولید ونگهداری بمب اتمی را داریم و آن را برعلیه کشورهایی که با ما دشمن هستند، بکارگیری خواهیم کرد.

سرلشگر پاسداررشید اضافه کرد: نمونه های بارز سلاح های کشتار جمعی و بمب های خوشه ای اسرائیل را برسرمردم بی دفاع فلسطین و یمن اکنون شاهد هستیم.

وی افزود:اکنون سوالهای زیادی در این زمینه وجود دارد وکشورهای غربی به سردمداری آمریکا باید به در قبال حمایت هایشان ازدولت جعلی و تروریست اسرائیل درتولید بمب اتمی را بیان کنند ودلایل اینکه به ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای فشار می آورند وملت را تحریم می کنند، به جامعه آگاه وهوشیارجهانی پاسخ شفاف دهند.

جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح دربخش دیگری با بیان اینکه سیاست های ما با آمریکا در منطقه 180 درجه فرق می کند و توافق صورت گرفته در مذاکرات به معنای همسویی جمهوری اسلامی با قدرت های دنیا نیست، تصریح کرد: موضع ایران در منطقه از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون حمایت ودفاع از ملت های مظلوم منطقه وایستادگی در برابر ظالمان وزورگویان است .

سرلشگرپاسدار رشید با اشاره به اینکه همچنان استکبار علیه جمهوری اسلامی ونظام ما برنامه های خرابکارانه دارد، افزود:ملت آگاه ایران باید بیشتر از گذشته هوشیار باشد و تصور نکند که همه چیز با توافق تمام شده است.

وی به دستاوردهای ایران پس از پیروزی انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان اشاره و با بیان اینکه این موفقیت ها ثمره خون شهدا، استقامت مردم و رهنمودهای رهبری است، یادآورشد: امروز هم با همین روحیه و اطاعت پذیری ازفرامین رهبری و هوشمندی وبصیرت در شناخت مواضع دوست و دشمن، درصحنه های حساس کشور حاضر باشیم.

سرلشگر رشید برگزاری یادواره های شهدا را بیانگر حماسه های ملت و تدوام بخش راه آنها در حفظ و پایداری نظام دانست و گفت: یاد شهدا باید همواره درجامعه گرامی داشته شود و از شهدا و امام شهدا برای ادامه اهداف وارزشهای انقلاب کمک بگیریم.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان