arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۰

علل تصادفات 24 ساعت گذشته

رانندگان، امسال بسیار بهتر از سال های گذشته قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند و همه تلاش ما این است که حوادث رانندگی را به حداقل برسانیم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون عملیات پلیس راه کشور ‌گفت : بی توجهی به جلو ، همچنان مهم ترین علت تصادفات جاده ای کشور در 24 ساعت گذشته و دیگر روزهای سال جدید بوده است .
 
سرهنگ پرویز سیاح البرزی در مصاحبه با خبرنگار ما درباره علت تصادفات 24 ساعت گذشته افزود:‌‌ 31 درصد تصادفات به سبب بی توجهی به جلو ،‌ 18 درصد به علت تخطی از سرعت مطمئنه،14 درصد به سبب انحراف به چپ و بقیه تصادفات به سبب سایر عوامل رخ داده است.
 
 
وی گفت :‌ از نظر شکلی نیز 46 درصد تصادفات جاده ای کشور در 24 ساعت گذشته منجر به واژگونی خودروها شده است. البرزی درباره یکی از تصادفات 24 ساعت گذشته که بیشترین آمار فوت و جراحت را داشته است ،‌افزود : بامداد دیروز یک اتوبوس ولوو در محور جیرفت - بم به سبب رعایت نکردن فاصله طولی از طرف راننده این اتوبوس ،‌با یک دستگاه بنز برخورد کرد و در این حادثه 4 نفر فوت کردند و 5 نفر مجروح شدند .
 
 معاون عملیات پلیس راه کشور گفت ‌: رانندگان، امسال بسیار بهتر از سال های گذشته قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند و همه تلاش ما این است که حوادث رانندگی را به حداقل برسانیم .
نظرات بینندگان