arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۰

توطئه جدید دیکتاتور یمن برای ترور مخالفان خود

معارضان یمنی از توطئه جدید علی عبدالله صالح، دیکتاتور یمن جهت ترور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مخالف خود سخن می‌گویند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معارضان یمنی از توطئه جدید علی عبدالله صالح، دیکتاتور یمن جهت ترور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مخالف خود سخن می‌گویند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس ، القدس العربی،نوشت: شیخ "صادق الاحمر " رئیس شورای عالی حزب اصلاح تاکید کرد که "علی عبدالله صالح " در ترفندی جدید تلاش می‌کند شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی مخالف را ترور و آنها را از پیش‌رو بردارد.

صادق الحمر با ارسال نامه‌ای برای صالح که پایگاه اطلاع رسانی حزب اصلاح امروز آن را منتشر نمود، تاکید کرد: این از جمله سیاست‌ها و خط ‌مشی‌های شناخته شده علی عبدالله صالح است که ملت یمن با آن آشنایی کامل دارند، اما صالح بداند که این راه حل مشکلات ملی و بحران حاکم بر کشور نیست.

وی در ادامه افزود: عبدالله صالح با این اقدام خود ثابت می‌کند که مردی نادان و کینه‌توز است.

الاحمر در بخش دیگری از نامه خود به صالح نوشته است: ملت یمن به این ترورها عادت کرده و خو گرفته است، اما این سیاست مردم یمن را از دستیابی به خواسته‌هایشان بازنمی‌دارد.

رئیس شورای عالی حزب اصلاح یمن به عبدالله صالح اندرز داد با اتخاذ تصمیمی تاریخی که تمام شرافتمندان و ملت مظلوم یمن در انتظار آن هستند، از قدرت کناره‌گیری کند و به حاکمیت بیش از سه دهه‌ای خود بر کشور پایان دهد.

از سوی دیگر "محمد قحطان " سخنگوی رسمی حزب دیدار مشترک، از احزاب معارض یمن با اشاره به تلاش‌های سفیر آمریکا و انگلیس برای انتقال قدرت بر اساس وعده‌های صالح گفت: همین تلاش‌ها بود که موجب گشت، جوانان انقلابی یمن که هفته گذشته تا کاخ ریاست جمهوری پیشروی کرده بودند، با ناکامی مواجه شوند.

وی افزود: این امری مسجل و محقق است که عبدالله صالح به قدرت چنگ زده و به راحتی از آن کناره‌گیری نمی‌کند، اما مردم یمن هم تا تحقق خواسته‌های خود به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

نظرات بینندگان